تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب : 15209
سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با اشاره به اجرای برنامه‌های محله مسجد محور در مناطق مختلف قم گفت: در این طرح خدمات ورزشی و فرهنگی در قالب مسابقات مختلفی مثل المپیاد فرزندان انقلاب در مناطق مختلف شهر در حال انجام است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد در نشست صمیمی با مردم محله شیخ‌آباد قم در مسجد امام‌ رضا(ع) بیان کرد: در سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم یک طرحی از سال ۱۳۹۶ آغاز شد که ایستگاه نشاط نام دارد و مسجد امام رضا(ع) با توجه به موقعیت و ظرفیت‌ها از مساجد پیشتاز این طرح در زمینه تجهیز به وسایل ورزشی توسط سازمان بوده است.
وی با اشاره به سایر اقدامات فرهنگی، ورزشی و اجتماعی ارائه شده توسط شهرداری قم به شهروندان منطقه 2 خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات صورت گرفته در منطقه 2، فعالیت سرای محله فدک است که در حال خدمت‌رسانی است و پیوست آن زمین ورزشی و اتفاق مبارک بوستان گلها است که تدفین پیکر مطهر شهید والا‌مقام دفاع مقدس در آن صورت گرفته است تا به عنوان یک پایگاه فرهنگی از آن استفاده شود.  
سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم بیان کرد: محله مسجد محور، خدمات ایاب و ذهاب و خدمات ورزشی و فرهنگی در قالب مسابقات مختلفی از جمله المپیاد فرزندان انقلاب نیز مانند سایر مناطق شهری در این منطقه در حال انجام است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgyx9q.ak9nz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما