تاریخ انتشار :جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۵
کد مطلب : 15306
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: تکلیف قانونی شهرداری در زمینه ورزش، گسترش ورزش‌های همگانی است و در این راستا ورزش پیشکسوتان را دنبال می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام سیداحمد طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار داشت: برای حمایت از گسترش ورزش بانوان، بخشی از زمین‌های ورزشی شهرداری قم به بانوان اختصاص داده شده است.
 وی خاطرنشان کرد: مراکز ورزشی که به صورت فضای باز دایر شده است در مواردی که نیاز بوده برای ورزش بانوان محصور شود، این اقدام انجام‌گرفته است.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه این سازمان در برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان حضور فعال دارد، افزود: بخشی از المپیاد فرزندان انقلاب ویژه بانوان بود که مورد استقبال بسیاری نیز قرار گرفت.  
وی با تأکید بر اینکه در پروژه افتخار شهر که افتتاحیه آن انجام شد، مسابقات در هر رشته ورزشی ویژه دختران و پسران برگزار می‌شود، گفت: تکلیف قانونی شهرداری در زمینه ورزش، گسترش ورزش‌های همگانی است که در این راستا ورزش پیشکسوتان، همچنین ورزش آکادمی و پایه دنبال شد.
طباطبایی‌نژاد با اشاره به دلایل وارد نشدن شهرداری قم به عرصه تیم‌داری عنوان کرد: ورود در حوزه ورزش حرفه‌ای موجب می‌شود که شهرداری از ورزش همگانی دور شود، زیرا نیازمند بودجه بسیار است.
وی با بیان اینکه شهرداری به تجلیل و حمایت از قهرمانان قمی می‌پردازد، گفت: یکی از سالن‌های ورزشی شهرداری در اختیار هیئت کشتی بدون دریافت هزینه‌ای قرار داده شده است.  
سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم افزود: ورزش‌های زورخانه‌ای با تأکید شهردار در قم گسترش پیدا می‌کند تا علاوه بر گسترش ورزش همگانی، میراث ورزشی و آئین فرهنگی شهر قم در این زمینه حفظ شود.
 وی اظهار کرد: پیاده‌روی خانوادگی که قابلیت خوبی در شهر قم دارد مورد توجه سازمان بوده و در مناسبت‌های مختلف این اقدام انجام شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcepx8z.jh8n7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما