تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 15196
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در دهه فجر امسال 57 پروژه شهری افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی آن‌ها اجرایی می‌شود که اعتبار این حجم از پروژه‌ها 105 هزار میلیارد ریال است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در نشست توجیهی برنامه‌های شهرداری قم در دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر اظهار داشت: برای دومین سال توسط شهرداری قم بسته‌های تبلیغات، فضاسازی و آذین‌بندی به 232 مسجد سطح شهر اهدا می‌شود.
وی با بیان اینکه شهرداری قم در دهه فجر برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته است، تصریح کرد: در دهه فجر امسال 57 پروژه شهری افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی آن‌ها اجرایی می‌شود که اعتبار این حجم از پروژه‌ها 105 هزار میلیارد ریال است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اجرای تور روایت پیشرفت برای ائمه جماعات به‌منظور آشنایی با فعالیت‌های شهرداری قم و در راستای جهاد تبیین نیز در این دهه اجرایی می‌شود، ادامه داد: مانند سنوات گذشته امسال نیز دیدارهای مردمی در مناطق هشتگانه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری قم برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه خیابان، شوارع و میدان‌های اصلی شهر توسط شهرداری در ایام دهه فجر آذین‌بندی می‌شود، اذعان کرد: هدف از اهدای این بسته‌های تبلیغاتی آذین‌بندی معابر و کوچه‌ها بوده تا نشاط ایام‌الله دهه فجر در تمام سطح شهر جاری شود.
به گفته کلانترزاده، در تدوین بودجه سال 1403 شهرداری قم، رقمی در حدود 450 میلیارد تومان برای اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی پیش‌بینی‌شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcb08b8.rhbs9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما