تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : 15185
مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: طی 10 ماه نخست سال 1402، در کنار اختصاص ۱۰ هزار تن آسفالت برای بلوار شهید خداکرم، ۶۶ هزار تن آسفالت در معابر منطقه 3 قم توزیع شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگویی به آسفالت معابر سطح منطقه سه اشاره و اظهار داشت: تاکنون۶۶ هزار تن آسفالت در سطح منطقه توزیع شده است.
وی با بیان اینکه در بحث آسفالت معابر هیچ محدودیتی وجود ندارد و محلاتی که در‌خواست می‌دهند بعضاً مشکل زیرساخت، عملیات‌ عمرانی، مشکل جدول و شیب‌بندی دارند تصریح کرد: در این شرایط اگر آسفالت دوباره شود هزینه اضافی است و باید مجدد این کار انجام شود.
مدیر منطقه سه شهرداری قم تأکید کرد: در بخش روکش آسفالت هیچ مشکلی وجود ندارد و اگر تا آخر سال مشکل آب‌وهوا و بارندگی نباشد؛ کماکان آسفالت ادامه دارد و اگر بارندگی شود یا درجه حرارت پایین‌تر بیایید آسفالت معابر تا زمان مناسب متوقف خواهد شد.
وی در ادامه ابراز کرد: در حال حاضر، کوچه ۲۲ بلوار شهید خداکرم و کوی نیروی انتظامی، مشغول آسفالت هستند و کوچه‌های ۳۴، ۲۸ و ۵ بلوار کوه سفید، تکمیل‌شده است.
روحانی وزیر خاطرنشان کرد: در سال جاری، مسیر برگشت در بلوار خداکرم، ۱۰ هزار تن اختصاصی آسفالت شده است که این جدای از ۶۶ هزار تن آسفالت منطقه محاسبه‌شده است

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjivev.uqeiozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما