تاریخ انتشار :شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب : 14382
مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: در راستای کاهش بار ترافیکی در بلوار شهید خداکرم، کمربندی در حریم ریل آهن طراحی شده و تا اوایل سال 1403 به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به 360 میلیارد تومان بودجه منطقه سه در سال 1402 اظهار داشت: این منطقه با دو هزار و 300 هکتار، جمعیتی بالغ‌بر200 هزار نفر  و 19 درصد از جمعیت شهر را در خود جای داده و از بزرگ‌ترین مناطق شهری قم است .
مدیر منطقه سه شهرداری قم افزود: محدوده منطقه از میدان آیت‌الله سعیدی تا بهشت معصومه(س) و عوارضی تهران تا حریم ریل آهن شامل می‌شود.
وی با بیان اینکه پروژه‌های شاخصی در سطح منطقه در حال اجرا است گفت: ساماندهی ورودی‌های شهر و اصلاح چهار مسیر دسترسی از سمت بلوار شهید سلیمانی، اجرای 7 پروژه در بلوار شهید خداکرم، ایجاد مسیر دسترسی به کمربندی در بلوار شهید خداکرم از پروژه‌های شاخص منطقه است.
روحانی وزیری تصریح کرد: به‌منظور کاهش بار ترافیکی در بلوار شهید خداکرم، کمربندی از میدان شهید اوسطی در مقابل آرامستان بهشت معصومه(س) تا پل دستغیب طراحی شده و تا اوایل سال 1403 به بهره‌برداری می‌رسد.
وی عنوان کرد: در راستای ایمن‌سازی و بهسازی بلوار شهید خدا‎کرم 4 درگاه دوربین کنترل سرعت و سرعت کاه در بلوار شهید خداکرم نصب و اجرا شده است.
گفتی است 90 درصد زیرسازی آسفالت در مسیر برگشت بلوار شهید خداکرم انجام‌شده و به‌زودی به بهره‌برداری می‎رسد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchixnz.23nk6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما