تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب : 15079
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: شناخت بیشتر نخبگان و اقشار جامعه از فعالیت‌های شهرداری سبب افزایش سرمایه اجتماعی این مجموعه و ارائه گزارشی از فعالیت‌ها می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده امروز در سومین جلسه هم‌اندیشی شهردار قم با ائمه جماعات مساجد منتخب با شهردار قم، رضایت مردم را هدف مجموعه مدیریت شهری دانست و اظهار داشت: برای رسیدن به این هدف با محوریت مساجد، خدمات محله محور شهرداری قم برنامه‌ریزی‌شده است.
وی با بیان یکشنبه‌های هر هفته در راستای جهاد تبیین نشست های صمیمی با حضور دکتر سقائیان نژاد شهردار قم برگزار می‌شود، اذعان کرد: این نشست ها با حضور ائمه جماعات، فعالان فرهنگی، هیئات مذهبی، هنرمندان، ورزشکاران، اساتید، دانشجویان و... برگزار شده و یا برگزار خواهد شد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تأکید بر اینکه این نشست ها به‌منظور ارائه هرچند کوتاه از فعالیت‌های مجموعه بزرگ مدیریت شهری قم است، تصریح کرد: شناخت بیشتر نخبگان و اقشار جامعه از فعالیت‌های شهرداری سبب افزایش سرمایه اجتماعی این مجموعه و ارائه گزارشی از فعالیت‌ها می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه شهرداری‌ها 372 وظیفه در حوزه‌های مختلف دارند،‌ ابراز کرد: در راستای اجرای طرح حمایت از مساجد و برنامه‌های فرهنگی که شیوه‌نامه آن در شورای اسلامی شهر قم تصویب‌شده است، نمایندگان مساجد می‌‌توانند درخواست‌‌های مرتبط با حوزه فرهنگی و مباحث عمرانی خود را همراه با یک شماره‌حساب حقوقی به دبیرخانه شهرداری ارائه دهند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcb9gb8.rhbszpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما