تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب : 15045
مدیر منطقه سه شهرداری قم به طرح توسعه شهری ۱۰۵۰ هکتاری اشاره کرد و گفت: باتوجه به ابلاغ کاربری مسکونی در بلوار خداکرم، حدفاصل پل دستغیب تا بلوار شهید رجایی، مالکان می‌توانند جهت بهره‌مندی از امتیازات خود شامل پروانه و... هرچه سریع‌تر مراجعه کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهرداد روحانی وزیری در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: بلوار شهید خدا‌کرم و جاده کوه‌سفید، مناطق رو به توسعه منطقه ۳ هستند که قابلیت ساخت‌وساز و توسعه ازنظر شهر و شهرداری را داراست و هر دو بافت صنعتی دارند.
وی به طرح توسعه شهری ۱۰۵۰ هکتاری اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۰ این طرح ابلاغ‌شده که در بلوار خداکرم، حدفاصل پل دستغیب تا بلوار شهید رجایی به کاربری مسکونی تبدیل شد و به دلیل قیمت پایین زمین، استقبال خوبی از طرف مردم صورت گرفت و مالکان این محدوده (از پل شهید دستغیب تا میدان شهید رجایی، حریم ریل راه‌آهن) می‌توانند جهت بهره‌مندی از امتیازات خود شامل پروانه و... هرچه سریع‌تر به شهرداری منطقه سه مراجعه کنند.
مدیر منطقه سه شهرداری قم تأکید کرد: به دلیل توجه به نکات زیر‌بنایی، به آب‌های سطحی توجه ویژه شده که در این خصوص ۳۰ منطقه بحرانی وجود داشت که در حال حاضر این عدد به ۵ رسیده و در شرایط بحرانی قرار ندارد.
وی به پروژه خیابان بافقی اشاره و تصریح کرد: این خیابان به طول ۱۱۰۰ متر لوله‌گذاری شده که واحدهای مسکونی موازی کمربندی امام ‌علی(ع) و حدفاصل خیابان امام و بلوار بهارستان (انتهای مدرس) را شامل می‌شود که بر اساس آن، هیچ مشکلی در حال حاضر در زمینه آب‌های سطحی وجود ندارد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcen78z.jh8nei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما