تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۸
کد مطلب : 11137
مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: هزار و 50 هکتار از اراضی شمال منطقه سه پیرو مصوبه کمیسیون ماده پنج استان قم در اسفندماه 1401 جز اراضی شهر قم درآمده و طرح تفصیلی آن برای اجرا به شهرداری منطقه ابلاغ‌شده است.
1050هکتار اراضی منطقه 3 به شهر قم افزوده شد/مالکان برای تعیین تکلیف املاک به شهرداری مراجعه کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به افزایش مساحت سطح منطقه سه در بلوار شهید خداکرم اظهار داشت: هزار و 50 هکتار از اراضی این محدوده پیرو مصوبه کمیسیون ماده پنج استان قم در اسفندماه 1401 جز اراضی شهر قم درآمده و طرح تفصیلی آن جهت اجرا به شهرداری منطقه ابلاغ‌شده است. 
وی با بیان اینکه این اراضی تغییر کاربری پیدا کرده است، ابراز کرد: با تغییر کاربری این اراضی، حجم قابل‌توجهی زمین برای ساخت‌وساز با کاربری مسکونی و سایر کاربری های مرتبط به ظرفیت شهر قم اضافه‌شده است. 
مدیر منطقه سه شهرداری قم خاطرنشان کرد: در این راستا تمامی مالکان املاک واقع در این محدوده -حدفاصل تقاطع شهید دستغیب تا بلوار شهید رجایی- جهت اطلاع از آخرین وضعیت و امتیازات ملک خود و یا انجام هرگونه توافق به‌منظور تفکیک و اختصاص کاربری، می‌توانند به شهرسازی و املاک منطقه 3 مراجعه کنند. 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccmsqs.2bqs18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما