تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : 14948
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با تأکید بر بروز کمترین خطا در سامانه سوخت‌گیری سازمان گفت: سامانه محاسبه میزان سوخت موردنیاز و هزینه آن در سازمان اتوبوس‌رانی قم در کشور کم‌نظیر بوده و کمترین خطای محاسباتی را دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علی نیک در یکصد و چهاردهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، به سیستم سوخت‌گیری ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری قم اشاره کرد و اظهار داشت: سیستم سوخت‌گیری در ناوگان اتوبوس‌رانی قم یکی از کارآمدترین سیستم‌ها در کشور است.
وی سازوکار سوخت‌گیری اتوبوس‌ها را در کشور موردبررسی قرارداد و افزود: در شهرداری کلان‌شهرها اتوبوس‌ها به سامانه سیپاد متصل شده و کارت سوخت در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد که چالش‌های زیادی را برای سازمان و محاسبه هزینه‌ها ایجاد کرده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم تصریح کرد: در سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم، سوخت‌گیری زیر نظر سازمان و به‌صورت کلی انجام می‌شود و میزان سوخت نیز بر اساس پایش محاسبه می‌شود.
وی در پایان یادآور شد: سامانه محاسبه میزان سوخت موردنیاز و هزینه آن در سازمان اتوبوس‌رانی قم در کشور کم‌نظیر بوده و کمترین خطای محاسباتی را دارد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfc1dy.w6djjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما