تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب : 15882
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با بیان اینکه برای امسال بودجه لازم برای بازسازی 30 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته‌شده است، گفت: تلاش داریم در صورت امکان، خرید اتوبوس جدید را به 100 دستگاه برسانیم.
هدف‌گذاری بازسازی 12 اتوبوس و خرید 100 دستگاه اتوبوس جدید در سال 1403
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علی نیک در گفت‌وگویی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته، اظهار کرد: به‌عنوان نخستین وعده توانستیم حذف پول نقد در تمام سیستم اتوبوس‌رانی قم را محقق کنیم.
وی با بیان اینکه یکی از آرزوهای دیرینه این بود که مردم مدیریت سفر خود را داشته باشند، مطرح کرد: با اقدامات صورت گرفته در سال گذشته امروز مردم می‌توانند به 5 روش مختلف زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه را مطلع شوند.
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با اشاره به اینکه در این سازمان دو مقوله بازسازی و خرید اتوبوس را دنبال می‌کنیم، عنوان کرد: بازسازی اتوبوس از سال‌ها قبل در دستور کار شهرداری قم قرار داشت و سال گذشته نیز این موضوع دنبال شد.
وی با بیان اینکه ‌سال گذشته 12 دستگاه اتوبوس بازسازی شد، خاطرنشان کرد: برای امسال نیز بودجه لازم برای بازسازی 30 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته‌شده است.
نیک با اشاره به اینکه برای تکمیل ناوگان اتوبوس‌رانی نیز به دنبال خرید اتوبوس جدید هستیم، تصریح کرد: در سال 1402 باتوجه به عدم تولید خودرو توسط شرکت‌های مدنظر، نتوانستیم اتوبوس جدید خریداری کنیم.
وی با بیان اینکه مذاکراتی برای خرید 50 دستگاه اتوبوس در سال 1403 انجام داده‌ایم، یادآور شد: تلاش داریم در صورت امکان، خرید اتوبوس جدید را به 100 دستگاه برسانیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdxj0f.yt0kj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما