تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۲
کد مطلب : 14934
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: امسال در مناسبت‌ها ظرفیت مشارکتی شهرداری قم با هیئات مذهبی افزایش 100 درصدی داشته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد پیش از ظهر امروز در نشست شهردار قم با مسئولین شورای هیئات مذهبی و مسئولین هیئات منتخب شهر قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: خادمی شهر یکی از افتخارات ما در شهرداری قم است.
وی با اشاره به اینکه شهرداری قم از سال 1394 با سند چشم‌انداز 1414 همراه شده است، مطرح کرد: در این چشم‌انداز شهر قم، جهان شهر دینی دیده شد که برای تحقق این موضوع باید ظرفیت‌های دینی شهر فعال شوند.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه مجموعه‌های شهرداری در ارتباط با هیأت مذهبی فعال هستند، عنوان کرد: سازمان فرهنگی شهرداری نیز با شورای هیئات در مناسبت‌های مختلف همکاری دارد.
وی با تأکید بر اینکه امسال در مناسبت‌ها ظرفیت مشارکتی شهرداری قم افزایش 100 درصدی داشت، خاطرنشان کرد: اتفاقی که در ماه‌ محرم توسط هیئات رقم می‌خورد فوق‌العاده است.
طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه در نیمه شعبان نیز هیئات حضور پررنگی دارند، تصریح کرد: در ایام فاطمیه و سایر ایام سال نیز در خدمت هیئات مذهبی هستیم.
وی با اشاره به اینکه در اماکن ورزشی نیز 40 درصد تخفیف برای هیئات قرار دادیم، یادآور شد: در بخش فرهنگی نیز زیارت دوره و چهارپایه خوانی را با استفاده از ظرفیت هیئات فعال کردیم.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه با هیأت خادمیاران رضوی نیز تعامل خوبی برقرار شده است، ابراز کرد: در ایام اعتکاف نیز از ظرفیت هیئات مذهبی بهره‌مند خواهیم شد.
وی در پایان اضافه کرد: امیدواریم با افزایش همکاری با هیئات مذهبی بتوانیم در به چشم‌انداز قم جهان شهر دینی دست پیدا کنیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcayon6.49nye15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما