تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 14922
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از مشارکت و ارائه خدمات به یادواره‌های شهدا، گروه‌های جهادی و تبلیغی، مساجد، هیئات مذهبی، مراکز پژوهشی و علمی، رسانه‌ها، مجموعه‌های هنری و ورزشی، مراکز خیریه و ایستگاه صلواتی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده فضاسازی در مناسبت‌های مختلف را یکی از رسالت‌های شهرداری قم دانست و اظهار داشت: به مناسبت ایام ۹ تا ۱۹ دی‌ماه و گرامیداشت شهدای کرمان و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت روز مادر و روز زن، شاهد فضاسازی شهری در سطح شهر توسط شهرداری قم در این ایام بودیم.
وی اقدامات متنوع شهرداری قم در مناسبت‌های مختلف را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: یکی از اقدامات شهرداری قم به‌منظور ترویج مکتب حاج قاسم اجرای دیوارنگاره به مساحت ۳۰۰ مترمربع در تقاطع بلوار جمهوری و شهیدان محمود نژاد است که به مناسبت سالگرد حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم بابیان اینکه جهاد تبیین محوریت اصلی نشست های نخبگان با شهردار قم است، اضافه کرد: شهرداری قم عهده‌دار ۳۷۲ مأموریت است و اقداماتی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، حمل‌ونقل، فضای سبز، خدمات شهری، امور فنی و عمرانی و... انجام‌شده است.
وی از مشارکت هیئت‌های مذهبی با شهرداری قم در نام‌گذاری کوچه‌ها مزین به اسم شهدا خبر داد و تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هیئت‌های مذهبی می‌توانند در صورت اطلاع از خانواده‌های شهید در کوچه‌های اطراف که به نام شهدای دیگر مزین نشده، از طریق تشویق خانواده شهدا به تماس با سامانه مردمی ۱۳۷ و یا ارسال درخواستی به شهردار قم توسط مسئول هیئت‌ها اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان مشخصات شهید طراحی و تابلو رونمایی شود.
کلانترزاده با تأکید بر تخصیص بودجه در راستای حمایت از مساجد و حمایت از کانون‌های فرهنگی، گفت: شهرداری قم به‌منظور حمایت از مساجد و کانون‌های فرهنگی تاکنون در ۶۳۱ یادواره شهید مشارکت داشته و به ۴۵۹ گروه جهادی و فرهنگی، 320 مسجد، ۴۸۱ کانون فرهنگیان، ۶۰۷ هیئت مذهبی، ۴ مجموعه مؤثر در فعالیت‌های بین‌الملل، ۱۳۲ مورد مرکز پژوهشی و علمی، ۱۳ مجموعه رسانه‌ای، ۲۳ مجموعه حوزوی، ۱۷ مجموعه نمایشگاهی، ۹ مجموعه نخبگانی، ۱۸ مجموعه هنری و ورزشی، ۴۳ مجموعه خیریه و۲۰۴ ایستگاه صلواتی خدماتی ارائه کرده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از مسئولان و نمایندگان هیئت‌های مذهبی خواست تا با شرکت در تور پیشرفت از پروژه‌های فنی و عمرانی در شهر بازدید کنند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchiwnz.23nkidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما