تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : 14899
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم از تلاش‌های مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر در حوزه بافت تاریخی و بازآفرینی شهری در استان تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر، علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم از تلاش‌های علیرضا خاکی مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر در خصوص اقدامات و فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه بافت تاریخی و بازآفرینی شهری در استان  تقدیر کرد.
در لوح تقدیر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم آمده است:
میراث بانان ایران‌زمین مفتخر هستند تا حافظان و معرفی کنندگان فرهنگ و تمدن گذشتگان برای مردمان امروز و نسل‌های آینده در این سرزمین پر گوهر باشند. در این راه کسانی که کمر به خدمت فرهنگ بسته‌اند وظایف خطیری را در تدبیر کارها ، گشایش نیازها و موفقیت در برنامه‌ها به دوش می‌کشند.
اینجانب بر خود فرض می‌داند تا از همکاری ، تلاش و کوشش جنابعالی در حفظ میراث فرهنگی شهر کهن‌سال کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و احیا و مرمت محور تاریخی بازار کهنه قم ، کمال تقدیر و تشکر را داشته و از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواستار باشم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcaoan6.49nyo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما