تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : 14885
شهردار قم با بیان اینکه امروزه حتی بسیاری از مسئولین هم به نقش و اهمیت شهرداری‌ها واقف نیستند، گفت: شهرداری‌ها امروز خاکریز جمهوری اسلامی به شمار می‌رود و تماس تلاش‌ها در کنار افزایش زیرساخت‌ها و رضایتمندی مردمی، ساختن شهری در تراز انقلاب اسلامی است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان برگزار شد، کمیته امداد را از یادگاران حضرت امام خمینی(ره) دانست که منشأ برکات و خیرات بسیاری در جامعه شده است، اظهار داشت: در پرتوی فرامین مقام معظم رهبری، قدم‌های خوبی در کمیته امداد برداشته‌شده است.
وی یکی از برکات این نهاد را حمایت از کودکان یتیم دانست و این اقدام را توفیقی برای افراد برشمرد و افزود: این اقدام برای خود و خانواده حامیان مصونیت ایجاد می‌کند و زمینه‌ساز جاری شدن برکات الهی در زندگی حامیان می‌شود.
شهردار قم در بخش دیگری از سخنان قم، کسب موفق‌ترین حوزه بسیج شهرداری قم در بین ادارات استان را تبریک گفت و تصریح کرد: یکی از انگیزه‌های راه‌اندازی بسیج در ادارات، جاری شدن تقواست و برکات این اقدام ایستادگی، توکل و اخلاص کارکنان و.. است.
وی با بیان اینکه کار بسیج تقویت بعد معنویت است، گفت: بسیج از قدرت سازمان حفظ و حراست می‌کند و سبب افزایش انگیزه الهی برای فعالیت‌ها می‌شود.
سقائیان نژاد با اشاره به 114 سالگی شهرداری قم، عنوان کرد: بلدیه دیروزی و شهرداری امروزی از ارکان مبارک شکل گرفته شده است که متأسفانه در زمان رضاخان با واگذاری بلدیه به اخراجی‌های ارتش، وجه این نهاد مردمی و خدماتی خدشه‌دار شد و متأسفانه تا امروز نیز این نگرش وجود دارد.
وی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون با این حجم کار هم همگان به دنبال افزایش سرمایه اجتماعی هستیم، یادآور شد: امروزه خدمات شهرداری بسیار فراگیر است و انجام 372 وظیفه کاری بس فراگیر و تنش‌زاست و خدمات شهرداری سر سفره مردم قابل‌لمس است.
شهردار قم با بیان اینکه امروزه حتی بسیاری از مسئولین هم به نقش و اهمیت شهرداری‌ها واقف نیستند، اضافه کرد: شهرداری‌ها امروز خاکریز جمهوری اسلامی به شمار می‌رود و تماس تلاش‌ها در کنار افزایش زیرساخت‌ها و رضایتمندی مردمی، ساختن شهری در تراز انقلاب اسلامی است

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcftcdy.w6djcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما