تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۴
کد مطلب : 14652
دکتر سقائیان نژاد شهردار قم در پیامی ضمن عرض تسلیت به بازماندگان و خانواده شهدای حادثه تروریستی راسک، گفت: امید آن است در سایه تلاش حافظان حریم امنیت، اقتدار و صلابت ایران اسلامی، انتقام خون‌های به‌ناحق ریخته شده فرزندان این مرزوبوم گرفته شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری در متن پیام تسلیت دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم آمده است:
سایه‌سار امنیت امروز ایران اسلامی در جای‌جای این کشور عزیز، همواره به مدد تلاش و از جان‌گذشتگی فرزندان برومندی برقرار بوده است که مقابل ظلم ایستاده‌اند و هر روز از تاریخ پرافتخار و صلابت جمهوری اسلامی ایران را با رنگ خون خود جاودان ساخته‌اند.
جنایت اخیر راسک از سوی عُمّال استکبار جهانی و تروریست‌های خودفروخته در به شهادت رساندن ۱۱ نفر از حافظان امنیت کشور و سربازان شریف فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان بار دیگر بر  ماهیت ناصواب این گروهک‌های تروریستی و اهداف پلید آنان مُهر تأیید گذاشت و حقانیت جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آب‌وخاک و مردم این سرزمین را ثابت کرد.
با عرض تسلیت به حضور بازماندگان شهیدان والامقام حادثه تروریستی راسک و آرزوی صبری الهی بر این مصیبت، امید آن دارم این عزیزان که در ایام شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها به افتخار شهادت نائل آمدند در سرای برین هم‌نشین اولیا و انبیای الهی و محشور با ائمه معصومین علیهم‌السلام باشند.
همچنین از اقدام پلید گروهک تروریستی جیش‌الظلم و سردمداران و اربابان حقیر و پست این گروهک که در کمال وقاحت عهده‌دار این فاجعه انسانی شده‌اند، اعلام انزجار نموده و امید آن دارم در سایه تلاش حافظان حریم امنیت، اقتدار و صلابت ایران اسلامی، انتقام خون‌های به‌ناحق ریخته شده فرزندان این مرزوبوم گرفته شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchi-nz.23nkmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما