تاریخ انتشار :جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : 14552
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دشمنان با ایجاد شبهه و دروغ‌پراکنی، می‌خواهند مردم ایران را از گذشته پشیمان و از آینده نا امید کنند گفت: بر این اساس باید افتخار به گذشته و امیدواری به آینده را تبلیغ کنیم.
راهبرد اصلی تبلیغ باید افتخار به گذشته و امید به آینده باشد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر چهارشنبه در گردهمایی مبلغان فاطمیه در قم اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در جهان این‌گونه وانمود و مطرح می‌شد که وقتی جامعه می‌تواند به مسیر توسعه مادی برسد که از موانع و انگاره‌های دینی و حضور دین در عرصه اجتماع گذر کرده باشد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انقلاب اسلامی شالوده شکن بود و مسیری که غرب بدان معتقد بود که راه رسیدن به سعادت دنیوی کنارگذاشتن دین است، این راهبرد را شکست و انقلاب اسلامی باهدف تعالی زندگی دنیوی و اخروی مردم، در جایگاه حکمرانی قرار گرفت.
اسماعیلی افزود: تمام دنیای غرب، بسیج شدند تا حاکمیت اسلام را از بین ببرند و جمهوری اسلامی ایران در این شرایط و با انواع مشکلات و مانع‌ها پیشرفت کرده و به جلو رفته است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: همه دنیای استکبار به دنبال مسدودسازی مسیر پیشرفت و توسعه انقلاب اسلامی است و هر سال با امکانات بیشتر این مسیر را ادامه می‌دهد که در سال گذشته دیدیم که چگونه در یک کارزار و جنگ ترکیبی به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه ما بودند.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از تابستان سال ۱۴۰۰ عبارت جهاد تبیین را مطرح کردند تا گذشته این کشور بیان شود و مسیری که تا به امروز طی شده برای نسل جوان بازگو شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: ۸۵ درصد جمعیت امروز شرایط قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را ندیدند و به همین دلیل ضرورت دارد تا این مسائل برای جامعه و به‌خصوص نسل جوان بیان شود که طلاب و مبلغان در زمینه رسالت مهمی بر عهده دارند.
اسماعیلی افزود: امروز ضروری است تا مبلغان با ابزارهای به‌روز در عرصه تبلیغ آشنا شوند و عملیات آفندی انجام دهند و دشمن را در خانه خود زمین‌گیر کنند.
وی گفت: در سال‌های اخیر دشمنان با جنگ فرهنگی و ترکیبی تلاش گسترده‌ای برای زمین‌زدن کشور به راه انداختند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: فتنه سال گذشته، فتنه‌ای عمیق بود که با حضور مردم و نقش‌آفرینی دلسوزان و نخبگان، دشمن را ناکام گذاشت و دشمن به دنبال عقیم‌سازی مسیر انقلاب اسلامی است و با ایجاد و القای بحران می‌خواهد مردم را نسبت به آینده ناامید کند و توفیقات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی را نادیده بگیرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نزاع با جبهه دشمن را در عرصه تبلیغی و فرهنگی برشمرد و گفت: امروز راهیان پیشرفت در کنار راهیان نور داریم تا نسل جوان و نخبگان با داشته‌های کشور آشنا شوند.
اسماعیلی ادامه داد: زمانی مسئولی بود که می‌گفت آمریکایی‌ها در ده دقیقه می‌توانند موضوعی را در کشور تغییر دهند که رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشگاهیان فرمود برای مسئولان اردوی پیشرفت بگذارید تا توان کشور را بدانند و مرعوب نشوند و باید بدانیم که امروز در نزدیکی قله قرار داریم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز کرد: مجموعه‌های فرهنگی و جبهه فرهنگی انقلاب باید در تمامی عرصه‌ها به میدان بیایند و خوشبختانه امسال در جشنواره فیلم فجر از سرداران دفاع مقدس تا حوزه‌های مختلف و مرتبط با جامعه ایرانی فیلم داریم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۳۰ فیلم از سوی جبهه فرهنگی انقلاب و از گذشته پرافتخار و آینده پرافتخارتر کشور ساخته شده که در جشنواره فیلم فجر امسال نمایش داده می‌شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: ما در جنگ پیچیده‌ای هستیم و جامعه ایرانی مقتدر است و دشمنان می‌خواهند دوقطبی در جامعه راه بیندازد و بین اقشار مختلف چنددستگی ایجاد کنند که ایجاد جنبش‌های زنانه در همین راستا است.
اسماعیلی اضافه کرد: دشمنان می‌خواهند جامعه را از هم جدا کنند که ما باید ایران یکپارچه را به تصویر بکشیم و چتر ایران اسلامی همه را زیر پرچم خود جمع خواهد کرد.
وی افزود: هر کسی در مسیر الهی باشد خداوند توفیق را نصیب او خواهد کرد و ما به نصرت الهی ایمان داریم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgxn9q.ak9tn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما