تاریخ انتشار :شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 14390
دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به رویکردهای این دبیرخانه در عرصه فضای مجازی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می شود طی ۱۰ سال آینده در حوزه فضای مجازی بر اساس ارزش‌های خود، یک میلیارد کاربر و مخاطب داشته باشیم.
برای جذب یک میلیارد مخاطب طی ۱۰ سال آینده، برنامه داریم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری از مرکز خبر حوزه ،‌ سیدمحمدامین آقامیری روز شنبه در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه ، با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی به محل زندگی مردم تبدیل شده‌است، گفت:‌ در فضایی که به محل زندگی مردم تبدیل گشته باید احکامی پیاده شود.
وی با بیان اینکه جامعه باید محل سعادت و رشد بشر باشد، افزود:‌ امروز فضای مجازی مانند جامعه شده‌است و باید به دنبال سعادت و رشد در آن باشیم.
رئیس مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به اینکه شروع ما در عرصه فضای مجازی به تازگی اتفاق افتاده است، عنوان کرد: امروز خدمات و کاربردها وابسته به غرب نیست.
وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در کشور داریم، خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت‌ها در راستای ساماندهی ارتباط با مردم استفاده کنیم.
آقامیری با بیان اینکه در عرصه فضای مجازی غالباً تمرکز بر زیرساخت است، یادآور شد: اصل و اولویت باید خدمات و محتوا باشد و تاکنون در این عرصه اقدامات و پیشرفت‌های خوبی حاصل شده‌است.
رئیس مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به اینکه در عرصه تولید محتوا نیازمند اقدامات جدی‌تری هستیم، بیان کرد: برخی ابزارهای نوین مانند هوش مصنوعی، رقابت در عرصه تولید محتوا را سخت می‌کند.
وی اضافه کرد: باید نیروهای تولید محتوای خود را به تمام این ابزارهای نوین مجهز کنیم تا در این مسیر دچار عقب‌ماندگی نشویم.
برای جذب یک میلیارد مخاطب طی ۱۰ سال آینده، برنامه داریم
برای جذب یک میلیارد مخاطب طی ۱۰ سال آینده، برنامه داریم
 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgzw9q.ak9ty4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما