تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب : 14213
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: شهرداری قم جزو معدود شهرداری‌های کلان‌شهرهایی است که حقوق و مزایای کارگران را به‌موقع پرداخت می‌کند و پاداش شش‌ماهه به آن‌ها تعلق می‌گیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی اصفهانیان‌مقدم در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، اظهار کرد: تقریباً ۷۵۰ تن زباله در طول شبانه‌روز در سطح مناطق هشتگانه با هزار و ۵۶۵ پاکبان و پیک بهداشت جمع‌آوری و ۱۹۶ خودروی مکانیزه، خدمات شهری را ارائه می‌دهند.  
به گفته وی، نظارت‌ها در سطح شهر بیشتر به‌صورت مکانیزاسیون و نرم‌افزاری انجام می‌گیرد و تمام خودروهای خدمات شهری مجهز به سیستم مکان‌یاب هستند و موتورسیکلت‌های سرکارگران نیز سیستم مکان‌یاب دارد.  
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: شهرداری قم جزو معدود شهرداری‌های کلان‌شهرهایی است که حقوق و مزایای کارگران را به‌موقع پرداخت می‌کند و پاداش شش‌ماهه به آن‌ها تعلق می‌گیرد.  
وی اضافه کرد: طبق قانون کار در قرارداد کارگری سالانه دو دست لباس، یک بادگیر و یک جفت کفش ایمنی در نظر گرفته شده است که بر استفاده بهینه از آن نظارت می‌شود.  
اصفهانیان‌مقدم تأکید کرد: طی سنوات گذشته کارگران فصلی در تابستان از قم خارج می‌شدند و در پاییز مجدد بازمی‌گشتند، اما سال جاری تعداد کارگران کاهش‌یافته است.
معاون خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: پردازش ۷۵۰ تن زباله در حال انجام است و تفکیک آن از مبدأ و مقصد انجام می‌گیرد. در این زمینه بر فرهنگ شهروندی تأکید ویژه‌ای داریم تا شهروندان زباله‌ها را به‌موقع خارج از منازل قرار دهند، زیرا برخی بعد از ساعت ۲۴:۰۰ تا ۶:۰۰ زباله‌ها را بیرون از منازل قرار می‌دهند و مشکلاتی ایجاد می‌کنند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcaeun6.49ny615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما