تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۸
کد مطلب : 14074
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: اماکن ورزشی شهرداری با 40 درصد تخفیف در اختیار عموم قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ابراهیم سانی خانی در گفت‌وگویی در خصوص سرانه ورزشی در شهر قم و اهمیت اطلاع‌رسانی به شهروندان اظهار کرد: از سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی در جهت بالا بردن سرانه ورزشی صورت گرفته و اقداماتی در راستای شناسایی مشکلات ورزشگاه‌ها انجام شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه یکی از کمبودهای شهر نبود اطلاع‌رسانی دقیق بین عموم است، اطلس ورزشی طراحی و راه‌اندازی شده تا اطلاعات در خصوص ورزشگاه‌ها از طریق سایت‌های خبری و ورزشی  به عموم مردم اطلاع‌رسانی شود.
 مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به برگزاری ورزش صبحگاهی تصریح کرد: در حال حاضر 14 بو‎ستا‎نی که ورزش همگانی داریم، عموم مردم اطلاع ندارند.
وی ادامه داد: در ورزشگاه‎ها‎ی متعلق به اداره ورزش و جوانان، ورزش صبحگاهی  با حضور پیشکسوتان و قهرمانان عرصه ورزش برای عموم مردم به‌صورت رایگان دایر است.
سانی خانی گفت: به دلیل اینکه بسیاری از بوستان‌های سطح شهر قم پوشش لازم را برای حضور بانوان در ورزش همگانی صبحگاهی ندارد، تدابیری اندیشیده شد تا بیش از 100سالن ورزشی زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان از ساعت 7 صبح تا 9 به‌‎صورت رایگان در اختیار بانوان قرار بگیرد.
وی در رابطه با مشارکت شهرداری قم خاطرنشان کرد: علاوه بر برخی مکان‌ها در بوستان‌های سطح شهر، اماکن ورزشی شهرداری نیز با 40درصد تخفیف در اختیار عموم مردم است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اقدامات انجام شده برای نابینایان عنوان کرد: ورزشگاه شهید طاهریان به علت فرسودگی و مشکلات زیرساختی در حال تعمیر است و به‌زودی مراحل پایانی آن تکمیل می‌شود.
وی در پاسخ به سؤال شهروندان یادآور شد: استخر حاج حسن عسگری در خیابان حکمت جنوبی منطقه دو شهر قم، احداث شده و 20 هزار بلیت نیم‌بها استخر در مناطق محروم توزیع می‎‎شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfjxdy.w6djeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما