تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : 12363
مدیرکل ورزش و جوانان قم در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه تختی این استان که قرار است اولین ورزشگاه تخصصی بانوان شهر قم شود گفت: پیمانکار بهسازی این طرح وعده داده‌است که طی دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
نخستین ورزشگاه تخصصی بانوان شهر قم تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ابراهیم سانی خانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اتفاق خوبی در دریافت منابع سفر سال ۱۴۰۰ رییس جمهور به قم در بخش ورزش رخ داد و یکی از آنها تبدیل ورزشگاه تختی قم به ورزشگاه تخصصی بانوان است.
وی بیان کرد: از محل سفر رییس جمهور ۲۰ میلیارد تومان برای این ورزشگاه و از سوی وزارت نفت پنج میلیارد تومان برای چمن ورزشگاه اختصاص یافته و بقیه بودجه از نهاد ریاست جمهوری جذب شده‌است.
وی افزود: اینکه سرعت کار بهسازی ورزشگاه تختی مقدار کند است به دلیل درخواست اداره‌کل ورزش و جوانان قم است تا کیفیت کار بالا رود و اقلام و تجهیزاتی که پیمانکار به کار می‌برد از بهترین نوع باشد.
سانی‌ خانی گفت:‌: تجهیزات پیست تارتان و چمن مصنوعی ورزشگاه آماده است ولی باید پوشش‌های کنار پیست انجام شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به این که تاکنون برای بهسازی ورزشگاه تختی ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده‌است گفت: در فاز اول چمن ورزشگاه بهسازی، سپس پیست تارتان ایجاد و دیوارها آذین بندی و فضا سازی می‌شود و ورزشگاه دارای بخش وی آی پی و ساختمان اداری خواهد شد.
وی بیان کرد: در فازهای بعدی سالن‌ها و اماکنی که در ورزشگاه وجود دارد بهسازی می‌شود که بانوان قمی بتوانند در کمال امنیت و آسایش به فعالیت ورزشی بپردازند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcexx8z.jh8wpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما