تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب : 15234
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: ۳۲۰ ویژه برنامه مختلف به مناسبت دهه مبارک فجر، امسال در حوزه های ورزش و جوانان استان قم برگزار شده یا در حال برگزاری است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ابراهیم سانی خانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در دهه فجر امسال و به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه های ورزشی و فرهنگی متعددی را در حوزه های ورزش و جوانان ترتیب داده ایم.
وی با بیان این که برنامه ها تدارک دیده شده برای دهه فجر در حوزه های قهرمانی، ورزش همگانی، جوانان و فرهنگی ترتیب یافته است بیان کرد: آغاز برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان قم با نواختن زنگ زورخانه شهید فهمیده قم در ۱۲ بهمن ماه همراه شد و همچنان برنامه های فرهنگی، حوزه جوانان، ورزش همگانی و قهرمانی در حال اجرا است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: یکی از مهم ترین رویدادهای حوزه ورزش در دهه فجر امسال برگزاری مسابقات قهرمانی استان در رشته های جودو و ژیمناستیک بود که روز جمعه ۱۳ بهمن ماه برگزار شد و در آن روسای فدراسیون های جودو و ژیمناستیک کشور حضور یافتند.
برگزاری ۳۲۰ برنامه حوزه ورزش و جوانان قم طی دهه فجر امسال + تصاویر
برگزاری مسابقات جودو به مناسبت دهه فجر با حضور آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو
برگزاری ۳۲۰ برنامه حوزه ورزش و جوانان قم طی دهه فجر امسال + تصاویر
جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم بهشت از سوی هیات ژیمناستیک
برگزاری ۳۲۰ برنامه حوزه ورزش و جوانان قم طی دهه فجر امسال + تصاویر
برگزاری مسابقات بوکس به مناسبت دهه فجر در قم
سانی خانی ادامه داد: در چارچوب این مسابقات از خانواده های شهدا تجلیل شد و مسابقات قهرمانی با منش پهلوانی همراه بود و امید است بتوانیم این گونه مسابقات را در برنامه های خود تا پایان سالجاری داشته باشیم.
وی به برنامه های معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای دهه فجر اشاره کرد و گفت: افتتاح پنج مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده از مهم ترین برنامه های معاونت جوانان است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم هم چنین برگزاری ۱۰ کارگاه آموزش های پیش از ازدواج را از دیگر برنامه هی مهم معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در دهه فجر عنوان کرد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdceew8z.jh8nxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما