تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب : 14067
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: پروژه‌های شاخص هسته مرکزی شهر در استانداری قم در قالب جلسات ستاد بازآفرینی به‌صورت مستمر رصد می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ابراهیم معتمدی در حاشیه برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی شهری استانداری قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پروژه‌های شاخص هسته مرکزی شهری قم در قالب جلسات مستمر رصد و پیگیری می‌شوند.
وی ادامه داد: پروژه بهسازی قبرستان نو و تملک مغازه‌های حاشیه خیابان اراک ازجمله پروژه‌های مهم هسته مرکزی شهر قم است که در جریان کار قرار دارند که ۸۴ مغازه تا سال آینده در این محدوده تملک خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به همکاری مدیریت شهری و مدیریت استان در اجرای این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: تملک پروژه بهسازی محله دروازه ری نیز از دیگر موضوعات مورد توجه است که با نقش‌آفرینی شهرداری قم تا پایان سال انجام می‌شود.  
وی اضافه کرد: طبق برنامه‌های صورت گرفته منطقه چهل اختران در قالب سه پروژه صحن، پارکینگ و بخشی از خود حرم تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.  
معتمدی در خصوص زمان عملیاتی شدن پروژه عمرانی تملک، گفت: در حال حاضر در مرحله تأمین منابع و هماهنگی هستیم و می‌کوشیم ظرفیتی ایجاد کنیم تا شهرداری با مردم توافقا‎‌تی انجام دهد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchqvnz.23nk-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما