تاریخ انتشار :شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب : 14042
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: با توجه به اهمیت تکریم ارباب‌رجوع در فرایندهای کاری شهرداری قم، کمیته تکریم ارباب‌رجوع در مناطق هشت‌گانه شهرداری قم تشکیل می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مجید محمدرضاخانی در جلسه شورای مدیران شهرداری قم با اشاره به اهمیت تکریم ارباب‌رجوع در فرایندهای کاری شهرداری قم اظهار کرد: شهرداری یک نهاد پاسخگو بوده و یکی از مهم‌ترین بخش‌های عملکردی شهرداری، تکریم ارباب‌رجوع است.  
وی افزود: بر همین اساس کمیته تکریم ارباب‌رجوع در مناطق هشتگانه شهرداری قم تشکیل می‌شود تا مسائل مربوط به این حوزه را پیگیری کنند.  
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم تصریح کرد: دستورالعمل تکریم ارباب‌رجوع در شهرداری قم نیز در حال تدوین است که به‌زودی ابلاغ خواهد شد.  
وی خاطرنشان کرد: بر اساس این دستورالعمل شهروندان می‌توانند مطالبات، دغدغه‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را به کمیته‌های تکریم ارباب‌رجوع ارائه دهند و این کمیته موظف به بررسی و پاسخگویی خواهد بود.  
محمدرضاخانی با اشاره به بررسی پیشنهاداتی برای تکریم شهروندان کم‌توان و معلول در مراجعه به مناطق شهرداری قم، ادامه داد: تدوین دستورالعمل تکریم ارباب‌رجوع در شهرداری قم تغییر رویکردی در تعامل با شهروندان خواهد بود و اقدامات ابتکاری در این حوزه بررسی می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcauwn6.49nyy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما