تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : 13656
در بازدید معاون شهردار از سازمان میادین عنوان شد:

اهمیت جایگاه سازمان میادین شهرداری قم در رفع نیازهای همه اقشار جامعه

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: با سیاست‌گذاری‌های کلان در سازمان میادین، اقدامات بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف همچون اشتغال و رفع نیازهای همه اقشار جامعه انجام‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، مجید محمدرضاخانی در بازدید از سازمان میادین با تأکید بر اهمیت جایگاه سازمان میادین در رفع نیازهای همه اقشار جامعه اظهار داشت: تمرکز بر اقدامات محله محوری و مشاغل خانگی با محوریت مساجد مرکز محله در قالب بازارهای محله، به‌عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و افزایش سطح ارائه خدمات محسوب می‌شود.
وی رویکرد محله محوري با هدف ارائه خدمات و نیز توجه به زندگی شهری و ارتقای آن در تمام جوانب را ضروری دانست و افزود: نخستین گام برای فراهم شدن زمینه‌های همکاری و مشارکت اجتماعی مردم، اتخاذ رویکرد مدیریتی محله محوری با محوریت مساجد است.
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم تدوین و ابلاغ مقررات انضباطی بهره‌برداران میادین و غرف وفق آیین‌نامه اجرایی را مورد تأکید قرار داد و گفت: نحوه واگذاری اماکن، میادین و غرفه‌ها به اشخاص به منظور ایجاد تسهیل در تهیه و توزیع میوه و تره‌بار و ‌فرآورده‌های کشاورزی در قالب لایحه به منظور تدوین مقررات انضباطی به شورای محترم اسلامی شهر ارسال و پیگیری شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcaiin6.49nem15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما