تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : 13987
مدیرکل ارتباطات و امور بین‎الملل شهرداری قم گفت: سند چشم‌انداز 1414 نقشه راه روشنی برای انجام فعالیت و ارائه خدمات به شهروندان است .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانتر زاده در جلسه آیین شروع به خدمت کارکنان مدیریت شهری که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: سند چشم‌انداز 1414 شهرداری قم، چشم‌اندازی مشخص و روشنی برای انجام مأموریت‌ها و برنامه‌ها با کدهای خاص در آن تعریف‌شده است.
وی با بیان اینکه طبق کلیات این سند، شرح وظایف همگان در هر پست و مقامی که هستیم روشن است، افزود:  سعی شده گزارش‌هایی از عملکردها و کلیات این سند  را در قالب کتاب و ‎‎کتابچه، روزنامه‌ها، فضای مجازی، کانال و سایت‌های خبری  به مردم ارائه شود .
مدیرکل ارتباطات و امور بین‎الملل شهرداری قم تصریح کرد: دریک نگاه کلی می‌توان به ساختار شهرداری قم اشاره کرد که متشکل از 6 معاونت و 15 سازمان است.
وی ادامه داد: شهردار قم ‎سید مرتضی سقا‎ییان نژاد جزو کادر‎هئیت علمی و استاد تمام و از پیشکسوت‎ترین شهرداران در جمهوری اسلامی ایران هستند.
کلانتر زاده در پایان با اشاره به پروژه‌های عمرانی گفت: شهرداری مجموعه درآمد و هزینه‌ها‎ است؛ سهم عمده بودجه مربوط به معاونت فنی و عمرانی است که در پروژه‌های عمرانی صرف می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchqwnz.23nx6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما