تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 13714
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در 10 نقطه شهر نمادهای حرکات غرورآمیز جبهه مقاومت فلسطین به اهتزاز و اکران خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در حاشیه اهتزاز پرچم کشور فلسطین در یکی از برج‌های مستقر در شهرداری قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به آیات قرآن و روایات درباره از بین رفتن باطل اظهار داشت: امامین انقلاب و رهبر معظم انقلاب بارها در فرمایشات از نابودپذیر و محو از روزگار شدن اسرائیل تأکید داشتند که امیدواریم با حرکت این روزهای جبهه مقاومت، این رژیم جعلی و غاصب هرچه سریع‌تر از صحنه دنیا حذف شود.
وی با بیان اینکه جبهه مقاومت این روزها دست در دست یکدیگر و با پشتوانه الهی در حال پیشروی و رژیم غاصب صهیونیست نیز در آستانه نابودی است، ابراز کرد: قم پایتخت جهان تشیع و شهری بین‌المللی است که هر اقدامی در این شهر ابعاد بین‌المللی پیدا می‌کند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: شهرداری وظیفه ساماندهی محیط‌های شهری را داشته که در این راستا در یکی از مناسبت‌ترین مکان‌ها، پرچم کشور دوست‌داشتنی فلسطین به اهتزاز در آمده تا نشان‌دهنده همراهمی و همدردی با این کشور قهرمان است.
کلانترزاده خاطرنشان کرد: در 10 نقطه شهر نمادهای حرکات غرورآمیز جبهه مقاومت به اهتزاز و اکران خواهد شد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfjedy.w6dmyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما