تاریخ انتشار :جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب : 13616
پیام تسلیت شهردار قم در پی درگذشت استاد ابوالحسن گرامی دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم در پیامی درگذشت استاد ابوالحسن گرامی از اساتید پیشکسوت فرهنگی و از برجسته‌ترین تاریخ‌پژوهان قم را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری متن پیام تسلیت دکتر سقائیان نژاد شهردار قم به شرح زیر است:
نام نیکو گر بماند ز آدمی
به کز او ماند سرای زرنگار
رسم این سرای خاکی برای آدمیان روزی آمدن است و روزی رفتن و چه خوش و نیکوست رفتنی که نام نیک را به یادگار گذارد و ماندگار، ماندگار شدن نام خوش به‌واسطه جهد و تلاش انسان است که نه‌تنها در این دنیا، بلکه در سرای برین نیز حُسن عاقبت را رقم می‌زند.
خبر درگذشت استاد جلیل‌القدر جناب ابوالحسن گرامی از اساتید پیشکسوت فرهنگی و از برجسته‌ترین تاریخ‌پژوهان شهر مقدس قم موجب تألم و تأثر فراوان گردید.
شخصیت فرهیخته، عالم و پر از مهر و محبت ایشان چه در کسوت آموزگاری توانا برای دانش‌آموزان مدارس شاخص قم و چه در پژوهش‌های تاریخی، جزئی از نوادر این دیار نورانی است که جای خالی آن همواره برای دوستان و آشنایان ایشان به‌ویژه در میان اساتید معزز مجموعه قم‌پژوهی نمایان است.
اقدامات آن مرحوم درزمینهٔ تاریخ‌پژوهی و ثبت مستند بخش‌های مختلف تاریخ قم که نتیجه آن کتاب‌ها و مقالات متعدد در این زمینه بوده است، یادگاری ماندگار از ایشان برای شناخت و معرفی تاریخ کهن دیار نورانی و مقدس قم خواهد بود.
ضمن تسلیت فقدان آن استاد گران‌قدر به حضور تمامی دوستان، شاگردان، همکاران و دوستداران آن عزیز سفرکرده، توان صبر بر این مصیبت را از درگاه حضرت احدیت برای بازماندگان و خاندان محترم گرامی خواستارم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcg339q.ak9wq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما