تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 14889
شهردار قم در پیامی ضمن محکومیت اقدام تروریستی امروز کرمان، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را در این حادثه تبریک و تسلیت گفت.
ناتوانی دشمنان در مقابل اشاعه فرهنگ غنی ایثار و شهادت/تفکر جهادی جبهه مقاومت اسلامی به‌هیچ عنوان با تروریسم و خشونت همراه نیست
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری متن پیام دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد به این شرح است:
حادثه تروریستی، وحشیانه و بی‌رحمانه امروز شهر کرمان در سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، نشان از ناتوانی دشمنان در جلوگیری از اشاعه فرهنگ غنی ایثار و شهادت و برهانی واضح از انحراف مسیر حق و عدالت توسط دشمنان این نظام مقدس دارد که در ایدئولوژی آن‌ها جان مردم در راه خواسته‌ها و اهداف پلیدشان ارزش و اهمیت ندارد.
با ابراز همدردی و تسلیت به ملت شریف ایران اسلامی، مردم شریف کرمان و به ویژه خانواده‌های معزز شهدا، این حادثه تروریستی را  محکوم و این عمل جبارانه را نشانگر ضعف و ناتوانی دشمنان در برابر پیروزی‌های جبهه مقاومت اسلامی و تفکر  جهاد و استقامت می‌دانم.
قطعا این حملات تروریستی به دست عوامل سخیف مستکبران، تلاشی است مذبوحانه برای نمایش تحقیر و ضعف ملت ایران که با یاری خداوند این آرزوی پلید را با خود به گور خواهند برد. ملت قهرمان ایران همچون گذشته، پایبند و مصمم در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی ایران، دفاع از کشور، نظام و اسلام را حتی تا نثار جان خود رها نخواهند کرد.
باید توجه داشت که تفکر جهادی در دین مبین اسلام، به‌هیچ عنوان با تروریسم و خشونت همراه نیست و این اعمال غیرانسانی، با اصول اعتقادی، جهاد اسلامی و تفکرات محور مقاومت اسلامی همخوانی نداشته و باید با همدلی و تلاش برای شکست دشمنان و مبارزه با تروریسم، به مقاومت و استقامت ادامه دهیم.
به‌طور قطع سختی تحمل درد این حادثه اسفناک نه تنها برای خانواده‌های شهیدان والامقام این حادثه و تمامی ملت شریف ایران اسلامی بلکه برای تمامی آزادی‌خواهان جهان سهمگین است و انتقام اين فاجعه انسانی توسط سربازان و حافظان امنیت ایران اسلامی انجام خواهد پذیرفت و با اعتقادی راسخ در این میدان حاضر و خواهند درخشید.
در پایان، ضمن ابراز همدردی و تسلیت مجدد به خانواده‌های شهدا و تمامی مردم شریف ایران اسلامی، امیدوارم همچون عرصه‌های تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در تداوم پیروزی مقابل دشمنان، این بار نیز سربلند و سرافراز مسیر تعالی و پیشرفت و اثرگذاری بر پیکره فرهنگ جبهه مقاومت اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی موفق باشیم.
سید مرتضی سقائیان‌نژاد

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjhoev.uqexozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما