تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب : 13541
مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: مشارکت شهرداری با آموزش و پرورش و آماده‌سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید صورت گرفت.
اقدامات منطقه ۴ شهرداری قم به مناسبت استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه چهار شهرداری قم، علیرضا اقبالیان ضمن تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید و با تأکید بر آمادگی شهرداری منطقه جهت استقبال از ماه مهر اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی، طرح‌های بسیاری در زمینه پاک‌سازی و زیباسازی ٣٠ مدرسه در سطح منطقه انجام‌شده است.
به گفته وی، در همین راستا اقدامات متعددی از قبیل رنگ‌آمیزی دیوار مدارس، ایمن‌سازی معابر منتهی به مدارس و تردد دانش آموزان با خط‌کشی معابر و نصب علائم هشداردهنده، لکه‌گیری و بهسازی آسفالت معابر، پاک‌سازی و رفت‌وروب معابر منتهی به مدارس، هرس درختان، شستشوی مخازن زباله و جمع‌آوری نخاله‌های اطراف مدارس و ... انجام‌شده است.
مدیر منطقه چهار شهرداری قم اضافه کرد: واحد ترافیک منطقه نیز به منظور ایمن‌سازی معابر منتهی به مدارس نسبت به بازبینی خطوط عابرپیاده و سرعت‌گیرهای مقابل مدارس، نصب و ترمیم علائم ترافیکی و هشداردهنده منتهی به مدارس و نصب تابلوهای ایمنی اقدام کرده است.
اقبالیان تصریح کرد: همچنین جمع‌آوری خاک و نخاله‌های اطراف مدارس، لایروبی کانال‌ها، نظافت و شستشوی محوطه مدارس، خیابان‌ها، جداول از دیگر اقدامات اجرایی شهرداری در طرح استقبال از مهر بود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdfk0f.yt0so6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما