کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اقدامات منطقه ۴ شهرداری قم به مناسبت استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس

2 مهر 1402 ساعت 23:55

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: مشارکت شهرداری با آموزش و پرورش و آماده‌سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید صورت گرفت.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه چهار شهرداری قم، علیرضا اقبالیان ضمن تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید و با تأکید بر آمادگی شهرداری منطقه جهت استقبال از ماه مهر اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی، طرح‌های بسیاری در زمینه پاک‌سازی و زیباسازی ٣٠ مدرسه در سطح منطقه انجام‌شده است.
به گفته وی، در همین راستا اقدامات متعددی از قبیل رنگ‌آمیزی دیوار مدارس، ایمن‌سازی معابر منتهی به مدارس و تردد دانش آموزان با خط‌کشی معابر و نصب علائم هشداردهنده، لکه‌گیری و بهسازی آسفالت معابر، پاک‌سازی و رفت‌وروب معابر منتهی به مدارس، هرس درختان، شستشوی مخازن زباله و جمع‌آوری نخاله‌های اطراف مدارس و ... انجام‌شده است.
مدیر منطقه چهار شهرداری قم اضافه کرد: واحد ترافیک منطقه نیز به منظور ایمن‌سازی معابر منتهی به مدارس نسبت به بازبینی خطوط عابرپیاده و سرعت‌گیرهای مقابل مدارس، نصب و ترمیم علائم ترافیکی و هشداردهنده منتهی به مدارس و نصب تابلوهای ایمنی اقدام کرده است.
اقبالیان تصریح کرد: همچنین جمع‌آوری خاک و نخاله‌های اطراف مدارس، لایروبی کانال‌ها، نظافت و شستشوی محوطه مدارس، خیابان‌ها، جداول از دیگر اقدامات اجرایی شهرداری در طرح استقبال از مهر بود.

انتهای خبر/


کد مطلب: 13541

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/13541/اقدامات-منطقه-۴-شهرداری-قم-مناسبت-استقبال-ماه-مهر-بازگشایی-مدارس

قم فوری
  https://www.qomefori.ir