تاریخ انتشار :جمعه ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب : 13524
شهردار قم با صدور پیامی فرارسیدن سالروز جنگ تحمیلی و آغاز هفته دفاع مقدس را گرامیداشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری پیام دکتر سقائیان نژاد شهردار قم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به شرح زیر است:  
مقاومت، کلیدواژه‌ای است در امتداد فریاد آزادگی و آزادی‌خواهی که نجوای آن در کهن سرزمین ایران توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی سر داده شد و ملت غیور به پشتوانه‌ای الهی ، رژیم منحوس پهلوی را ساقط کرد و در ادامه با رشادت و شجاعت، حماسه‌ی مقاومت و هشت سال دفاع مقدس را برای دفاع از تمامیت ارزی و نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زدند.
جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه ایران اسلامی به‌واسطه معنویت و ولایت به دفاعی مقدس بدل شد که مهم‌ترین شاخصه‌ی آن وحدت و همدلی تحت رهبری خدایی حضرت روح‌الله بود و تبلور یک‌صدایی در مسیر آرمانی ارزشمند؛ عاملی مهم و راهبردی که امروز نیز در جنگ ترکیبی و تمام‌عیار دشمن توجه به آن لازم و ضروری است.
ایمان به مردم در کنار همدلی و اتحاد، همواره رمز پیروزی است که تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که نه‌تنها در آماج حملات شرق و غرب طی هشت سال دفاع مقدس که در هر بزنگاهی تکیه‌بر این اصول راهگشا بوده و خواهد بود.
امروز به پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جای‌جای جهان شاهد گسترش بیداری ملت‌ها و مبارزه علیه ظلم و استبداد و استکبار هستیم و این مهم جز به برکت نثار خون پاک شهیدان، ازجان‌گذشتگی رزمندگان و پرچم‌داری امامین این نظام مقدس ممکن و میسر نبود.
فرارسیدن هفته دفاع مقدس در چهل و سومین سالگرد این گنجینه الهی را با یاد و نام رزمندگان غیور و رشادت‌های آنان در دفاع از ارزش‌های این مرز و بوم ، گرامی می‌داریم.
خاضعانه به محضر پاک و مطهر امام الشهدا، ۶۰۹۰ شهید این دیار مبارک، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و یادگاران ایثار و مقاومت ادای احترام می‌کنیم.
امید آن دارم در تداوم حرکت ملت قهرمان ایران اسلامی در گام دوم انقلاب و در سایه زعامت حکیمانه حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، دفاع از این مرزوبوم را که امروز نیز در جبهه‌های دیگر و با دشمنان و بدخواهان این نظام و ملت در جریان است پرقدرت و با بصیرت ، ادامه داده و ثابت کنیم هر اقدامی علیه آرمان‌های نظام و انقلاب با مدد الهی و به‌واسطه حضور و خواست مردم ، محکوم‌به شکست و زوال است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdceen8z.jh8xwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما