تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 15991
شهردار قم در پیامی از عملیات وعده صادق و نمایش قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم دژخیم و غاصب صهیونیست تقدیر کرد.
پیام شهردار قم در پی حملات سهمگین ایران علیه رژیم غاصب صهیونیست/عملیات "وعده صادق" مقدمه‌ای برای نابودی کامل رژیم دژخیم است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری متن پیام دکتر سقائیان نژاد شهردار قم به شرح زیر است:
دلیرمردان همیشه پیروز ایران اسلامی در نبردی دیگر برای اقتدار و سربلندی سرزمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی خوش درخشیدند و تحت زعامت و فرماندهی ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، حقیقت واقعی قدرت پوشالی دژخیم صهیونیسم و عظمت قدرت نیروهای سپاه اسلام را به جهانیان نشان دادند.
قطعاً پس از موفقیت عملیات وعده صادق و نمایش قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران، معادلات جهانی در حمایت از این رژیم غاصب متفاوت خواهد بود و انزوای بیشتر سردمداران آن را در پی دارد که مقدمه‌ای است برای نابودی کامل و حذف نام اسرائیل از صحنه روزگار.
جنایات رژیم غاصب قدس شریف در طول دهه‌های گذشته و فجایع انسانی اخیر این خون‌خواران در قتل و غارت صاحبان اصلی فلسطین اشغالی به‌ویژه در نوار غزه، حقیقتی است از ذات پلید و عاری از احساسات متعالی انسانی که ابرقدرت‌های نظم نوین جهانی چشم خود را بر آن بسته‌اند و سکوتی مرگبار پیشه کرده‌اند.
وعده صادق رزمگاهی بود به وسعت طول تاریخ انقلاب اسلامی که بزرگ‌مردان بسیاری برای ارتقاء توان و دانش نظامی و تسهیلاتی جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند و با نثار جان و خون خویش، امروز ترس و وحشت را بر دل مستکبران و ظالمان جهان انداخته‌اند، قهرمانانی بی‌ادعا در مسیر آزادی قدس شریف و پیروزی جبهه مقاومت اسلامی که با اتحاد و همبستگی برای نابودی اسرائیل جنایتکار تلاش کردند.
صمیمانه قدردان جان‌فشانی‌های پاسداران حرمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حافظان مرزهای این سرزمین هستم و با درود بر روح متعالی شهیدان والامقام جبهه مقاومت اسلامی و شهدای اقتدار و امنیت کشور عزیزمان، توفیق بیش‌ازپیش سربازان اسلام را در مسیر اعتلا و اقتدار ایران اسلامی تحت فرماندهی ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی از درگاه حضرت احدیت طلب می‌نمایم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcezo8z.jh8noi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما