تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب : 13405
بهره برداری از دو دستگاه ترانس هوایی جهت رفع ضعف ولتاژ و تعدیل بار مصرفی محدوده شهرک قدس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مدیر امور برق منطقه ۴ از نصب و بهره برداری دو دستگاه ترانس هوایی جهت رفع ضعف ولتاژ و تعدیل بار مصرفی محدوده شهرک قدس خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم، حمید رزاقی مدیر امور برق منطقه ۴ گفت: به علت افزایش چشمگیر بار مصرفی در محدوده خیابان قدوسی شهرک قدس که موجب ایجاد نوسان برق و ضعف ولتاژ شدید و عدم واگذاری انشعابات جدید در این محدوده شده بود، اداره کنترل و نظارت منطقه اقدام به بررسی موضوع نمود و پس از تجزیه و تحلیل شبکه موجود و ارائه طرح نصب ترانس اقدامات لازم در این خصوص انجام شد. مهندس رزاقی در ادامه افزود: با تلاش و همت جهادی اکیپ های نوسازی منطقه، دو دستگاه ترانس هوایی با احداث حدود ۱.۵ کیلومتر شبکه و با هزینه ای بالغ بر ۲۷.۵ میلیارد ریال نصب و در مرداد ماه امسال و همزمان با اوج مصرف برق به بهره‌ برداری رسید.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: رشد تصاعدی بار در منطقه مذکور به علت ساخت و سازهای صورت گرفته، موجب اختلال در واگذاری و فروش انشعاب، همچنین نوسان برق و خاموشی های مکرر شبکه، منجربه ایجاد مشکلاتی برای برخی از مشترکین گردیده بود که در یک برنامه جهادی دو دستگاه ترانس هوایی در انتهای کوچه های ۷ و ۱۵ خیابان شهید قدوسی نصب گردید. وی در پایان افزود: بحمدلله با اجرای این طرح مشکل ضعف ولتاژ منطقه بر طرف شد، همچنین زیر ساخت واگذاری ۴۰۰ آمپر برق به مشترکین جدید نیز فراهم گردید.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccp0qs.2bq1x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما