تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : 13336
مسئول کمیته مردمی ستاد اربعین استان قم با تقدیر از همراهی تمامی مجموعه شهرداری قم اعم از ستادی، مناطق و سازمان‌ها در همکاری با قرارگاه مردمی اربعین استان گفت: با نگاه ویژه شهردار قم، به‌صورت ویژه هرگونه نیازی بوده رفع شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی قربانی کرم در بازدید شهردار و مدیران شهری قم از قرارگاه مردمی اربعین استان در امامزاده جمال‌الدین(ع)، با تقدیر از همراهی شهرداری قم در خدمات‌رسانی به زائران اربعینی اظهار داشت: در سال 95 که این قرارگاه تأسیس شد، تنها شهرداری و سپاه استان پای‌کار این مجموعه بودند و در این سال‌ها نیز شهرداری همواره پیشگام و تمام‌قد پای این خدمت‌رسانی بوده است.
وی با بیان اینکه اکثر کمبودهای رفاهی قرارگاه اربعین با همراهی شهرداری رفع شده است، ابراز کرد: در حال حاضر 30 نقطه در استان و در مسیر زائران اربعینی، در حال خدمات‌رسانی هستیم.
مسئول کمیته مردمی ستاد اربعین استان قم با تأکید بر اینکه هم‌اکنون 50 مسجد و حسینیه درخواست همکاری و خدمات‌رسانی داشته که قرارگاه به علت معذوریت‌ها و محدودیت‌ها امکان فعالیت در آن‌ها را ندارد، مطرح کرد: در شبانه‌روز ظرفیت اسکان و پذیرایی از 15 هزار نفر در قم وجود دارد.
وی با تقدیر از همراهی تمامی مجموعه شهرداری قم اعم از ستادی، مناطق و سازمان‌ها در همکاری با قرارگاه مردمی اربعین استان اذعان کرد: با نگاه ویژه شهردار قم، به‌صورت ویژه هرگونه نیازی بوده رفع شده است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfvmdy.w6dmmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما