تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۶
کد مطلب : 13317
مسئول قرارگاه مردمی اربعین درقم گفت: ارسال ۸۲ به سامانه ۳۰۰۰۱۵۱۵، تماس با سامانه ۱۳۷ و تماس با مرکز تماس قرارگاه به شماره ۰۹۹۰۳۳۴۱۱۲۰ راه های ارتباطی قرارگاه مردمی اربعین در قم هستند.
همکاری سامانه 137 شهرداری قم با قرارگاه مردمی اربعین
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی قربانی کرم در گفت و گویی ابراز داشت: با توجه به نزدیکی به‌روز اربعین و حضور صدها هزار زائر ایرانی و خارجی اربعین در مسیر رفت و بازگشت به کربلای معلی در قم، مرکز تماس قرارگاه مردمی اربعین به‌عنوان راهنمای مسافران و زائران استان انتخاب شده‌است.
وی افزود: به همین منظور در ۱۰ کیلومتری ورود به قم پیامک راهنمای زائر شامل ارسال ۸۲ به سامانه ۳۰۰۰۱۵۱۵، تماس با سامانه ۱۳۷ و تماس با مرکز تماس قرارگاه به شماره ۰۹۹۰۳۳۴۱۱۲۰ انجام می‌شود.
وی گفت: مرکز تماس قرارگاه مردمی اربعین قم به‌صورت شبانه‌روزی، به راهنمایی و اعزام زائران اربعین حسینی به مراکز و موکب‌های زیرمجموعه این قرارگاه در سطح استان قم مبادرت می‌کند.
قربانی کرم ادامه داد: تاکنون به بیش از ۳ هزار تماس و درخواست تلفنی و ۵ هزار پیام به‌صورت برخط پاسخ داده شده‌است.
گفتنی است طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده در این استان برای اسکان ۴۰۰ هزار زائر اربعین برنامه‌ریزی شده است. زمان استقبال از زائران و پذیرش آنان نیز از نخستین روز شهریورماه آغازشده و به مدت ۲۵ روز ادامه دارد.
امسال علاوه بر مسجد مقدس جمکران، امامزاده جمال (ع)، منازل، مساجد و حسینیه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها و بقاع متبرک امامزادگان برای میزبانی از زائران مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین ساماندهی شده‌است.
همه ثبت‌نام‌های خادمان، مواکب و زائران قرارگاه مردمی اربعین قم هوشمندسازی شده و به صورت مجازی و اینترنتی انجام می‌شود و زائران مراسم اربعین و همشهریان می‌توانند برای آگاهی از تمامی خدمات و برنامه‌های قرارگاه مردمی اربعین قم، عدد ۸۲ را به ۳۰۰۰۱۵۱۵ ارسال کنند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcefx8z.jh8xzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما