تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب : 13327
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از استقرار خودروهای آتش‌نشانی در مسیر پیاده‌روی جاماندگان خبر داد.
استقرار خودروهای آتش‌نشانی قم در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید محمدجواد سجادی با اشاره به برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ، طبق سنوات گذشته در شب اربعین و روز اربعین جهت ایمنی شهروندان و زائران واحدهای خود را نقاط پرتردد شهر قم مستقر می‌کند.
وی افزود: در این راستا ضمن آماده‌باش کامل کلیه نیروها و ۲۴ ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر قم، تمهیدات ویژه‌ای جهت ایمنی شهروندان در نظر گرفته‌شده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: آتش‌نشانی قم در این روز ۱۶ دستگاه خودرو و ۸ دستگاه موتورسیکلت  مجهز به دستگاه AFT در اطراف حرم مطهر ، مسجد مقدس جمکران ، مسیر پیاده‌روی بلوار پیامبر اعظم(ص)، بوستان‌های زائرپذیر ، ورودی‌های مهم شهر و نقاط پرتردد مستقر می‌کند.
وی افزود: این استقرارها قبل از شروع مراسم در ۲۴ نقطه از قبل مشخص‌شده در سطح شهر آغازشده  و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.
سجادی اضافه کرد: برای پیشگیری از حریق و حوادث، کارشناسان این سازمان قبل از آغاز مراسم از موکب‌ها ، مساجد و تکایا بازدیدهای ایمنی را به عمل می‌آورند و برای آمادگی بیشتر مسئولان موکب‌ها آموزش‌های ایمنی و اطفای حریق را به آن‌ها ارائه می‌کنند.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfemdy.w6dm0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما