تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۳
کد مطلب : 15845
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به تمهیدات این سازمان برای لیالی قدر گفت: این سازمان علاوه بر آماده‌باش کامل ۲۵ ایستگاه‌ عملیاتی ،خودروها و موتورسیکلت‌های خود را در نقاط شلوغ شهر مستقر می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، سید محمدجواد سجادی اظهار داشت: این استقرارها با استفاده از ۲۲ دستگاه خودروی سبک و سنگین و  موتورسیکلت‌های مجهز به سیستم AFT است که از ساعاتی قبل از آغاز مراسمات شب قدر در اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و اماکن پر رفت‌وآمد شهر تا پایان مراسمات مستقر هستند.
وی تصریح کرد: کلیه مدیران ارشد عملیاتی سازمان آتش‌نشانی نیز ضمن گشت‌ زنی و بازدید از محل استقرار آتش‌نشانان، وضعیت ایمنی شهروندان را رصد خواهند کرد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از مسئولان اماکن مذهبی خواست با نظارت دقیق بر ایمنی مردم و توجه داشتن به راه‌های خروج اضطراری و نصب خاموش‌کننده‌های دستی، از بروز حوادث جلوگیری کنند.
وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز حادثه، ضمن حفظ خونسردی با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند یا موارد را به نیروهای مستقر در سطح شهر اطلاع دهند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdccp4qs.2bqp08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما