تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب : 13249
در ادامه نام‌گذاری معابر و پروژه‌های شهر قم با نام شهدا، تقاطع غیرهمسطح بلوار امام رضا(ع) و بلوار یادگار امام(ره) در ادامه محور ترافیکی فردوسی به نام شهدای پرواز نام‌گذاری شده است.
پرواز نام شهدا در شهر قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری شهرداری قم در طول سال‌های اخیر بیش از 90 درصد از معابر و اماکن سطح شهر را با نام و عکس شهدا زینت داده است.  
در هفته دولت امسال نیز پروژه تقاطع غیرهمسطح بلوار امام رضا(ع) و بلوار یادگار امام(ره) با اعتبار 2800 میلیارد ریالی افتتاح می‌شود.  
این تقاطع با یاد شهدای شاخص خلبان، شهدای خلبان استان قم، شهدای پرواز ایرباس ایران ایر در سال 67 و شهدای سانحه هوایی پرواز 752 با نام شهدای پرواز، نام‌گذاری شده است.  
سرداران شهید عباس اکبری، امیرحسین جمشیدی، حسن حاج حسینی، عبدالله رزاقی، غلامحسن عبدالشاهی، ابوالفضل مهدی یار، نصرت اله آقایی، حسین ناری قمی و علی اصغر آفرین شهریار از شهدای خلبان استان قم هستند.  
همچنین استان قم 13 شهید در پرواز بویینگ 655 سال 1367 تقدیم کرده است. 5 نفر از شهدای پرواز 752 سال 1398 هم از اهالی شهر قم بودند که نام این تقاطع به منظور گرامیداشت این سرمایه‌های ارزشمند و شهدای عزیز میهن اسلامی انتخاب شده است.



انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdci3raz.t1ap52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما