تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب : 13186
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تأکید بر اینکه 174 پروژه با 51 هزار میلیارد ریال اعتبار تا پایان سال در هشت گام هدف‌گذاری شده است، مطرح کرد: این چهارمین مرحله از طرح بزرگ قم در مسیر تحول است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری همچون سنوات گذشته برنامه‌ریزی وسیعی برای این ایام و در راستای جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها انجام داده است.
وی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات به مردم است، ابراز کرد: دیدارهای چهره به چهره با شهروندان، حضور در مراسمات و پیگیری موضوعات مردمی، ارائه گزارش ریز پروژه‌ها و محله محوری در این ایام توسط مدیران شهری و شهرداری پیش‌بینی‌شده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم یکی از برنامه‌های این هفته توسط مدیریت شهری را آغاز عملیات اجرایی و افتتاح پروژه‌های شهری دانست و افزود: حسب دستور شهردار قم، در کمیته افتتاح پروژه‌ها، سلسله افتتاحیه‌هایی تا پایان سال در گام‌های مختلف در نظر گرفته‌شده است که از هفته دولت آغاز می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه 170 پروژه با 50 هزار میلیارد ریال اعتبار تا پایان سال در هشت گام هدف‌گذاری شده است، مطرح کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، محیط‌زیست، حمل‌ونقل و ترافیک، شهرسازی، سرمایه‌گذاری، فرهنگی و... بوده که بسیاری از آن‌ها افتتاح و برخی همراه با آغاز عملیات اجرایی خواهد بود.
به گفته کلانترزاده، این پروژه تا پایان سال به‌صورت ماهانه در هشت گام به‌صورت گسترده اطلاع‌رسانی و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه افتتاح پروژه‌ها گوشه از فعالیت‌های نمایندگان شهروندان در مجموعه شهرداری است و ما خادم مردم هستیم، یادآور شد: پروژه‌های شهری نقش مهمی در اشتغال‌زایی داشته و این پروژه‌ها در کنار ایجاد توسعه و تحول در شهر، سبب نشاط اجتماعی می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciqzaz.t1apv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما