تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۱
کد مطلب : 11009
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از آغاز عملیات اجرایی 4 پروژه بزرگ بااعتباری بالغ‌بر 6900 میلیارد ريال در گام پنجم مرحله جدید طرح بزرگ "قم در مسیر تحول" خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده با اشاره به اجرای چهار گام و افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 55 پروژه بزرگ شهری از مجموعه 218 پروژه مرحله جدید طرح بزرگ "قم در مسیر تحول" گفت: در پنجمین هفته از اجرای این طرح شاهد آغاز عملیات اجرایی 4 پروژه بزرگ شهری در حوزه‌های حمل‌ونقل و عمران شهری خواهیم بود.
وی رویکرد اجرای این پروژه‌ها را توجه به نیاز شهروندان در مناطق مختلف شهر دانست و تصریح کرد: رویکرد توزیع عادلانه خدمات مدیریت شهری قم در مناطق مختلف شهر ازجمله سیاست‌های شهرداری است که همواره بر آن تأکید می‌شود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها را نویدی برای رفع محدودیت‌ها و مشکلات شهروندان و زائران شهر مقدس قم اعلام کرد و افزود: نشاط اجتماعی شهروندان و تبیین خدمات و عملکرد شهرداری قم برای آنان ازجمله مواردی است که در طرح "قم در مسیر تحول" به آن پرداخته می‌شود.
کلانترزاده آغاز عملیات اجرایی احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار شهید آیت‌الله صدوقی و بلوار فردوسی را ازجمله پروژه‌هایی دانست که عملیات اجرایی آن روز سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه آغاز خواهد شد و ادامه داد: این پروژه بااعتباری بالغ‌بر 4500 میلیارد ریال و به‌منظور تکمیل مسیر محور شریانی فردوسی  و ارتباط غرب به شرق بزرگ‌راه امام علی علیه‌السلام به اجرا خواهد رسید.
پل روگذر بلوار شهید سلیمانی بااعتباری بالغ‌بر 1350 و به‌منظور اتصال شریانی مناطق 4 و 2 شهر قم در بلوار غدیر و آزادراه امام علی علیه‌السلام دیگر پروژه‌ای است که عملیات اجرایی آن در این گام آغاز خواهد شد.
وی  احداث 2 پارکینگ عمومی در خیابان آیت‌الله طالقانی را نیز از پروژه‌های دیگر این مرحله دانست و در تشریح آن گفت: پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری بنفشه بااعتباری بالغ‌بر 610 میلیارد ریال و باهدف تأمین پارکینگ در هسته مرکزی شهر، جلوگیری از پارک حاشیه‌ای در معابر و تأمین سرانه‌های تجاری و خدماتی موردنیاز ساکنین محلات و پارکینگ محدوده امامزادگان چهل‌اختران بااعتباری بالغ‌بر 512 میلیارد ریال و باهدف تأمین پارکینگ‌های عمومی موردنیاز وسایط نقلیه نیز پروژه‌هایی است که در این گام عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcaown6.49n6w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما