تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 13163
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به استاندار جدید، گفت: در استان قم کارهای نیمه‌تمام زیادی وجود دارد و از مجموعه جدید مدیریت استان انتظار می‌رود در خصوص اتمام این پروژه‌ها و آغاز پروژه‌های جدید اهتمام جدی داشته باشند.
اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام قم در اولویت اقدامات عمرانی باشد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار قم، با بیان اینکه تمام اقدامات انجام شده در قم باید متناسب با ویژگی‌های مذهبی این شهر باشد اضافه کرد: ورودی‌های قم و نظام شهرسازی و معماری این شهر باید با ویژگی‌های خاص جهانشهر مذهبی قم همخوانی داشته باشد.
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حدیثی از امام محمدباقر (ع) بیان داشت: همه باید از مسوولانی که به دنبال ریاست هستند دوری کرده و به دنبال مسوولان خدوم و پاکدست باشند.
آیت‌الله حسینی بوشهری ادامه داد: از حقوق مسوول در قبال مردم این است که هرچه مسوولان برای خود روا می‌دارند برای دیگران نیز روا دارند.
وی بیان داشت: استانداران اختیارات خوبی در حوزه اداری، عمرانی، سیاسی و اقتصادی دارند که می‌توانند آثار پربرکتی از خود بر جای بگذارند.
عضو شورای‌عالی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه قم از نظر عمرانی، فرهنگی، و سیاسی شرایط متفاوتی نسبت به استان‌های دیگر دارد، اضافه کرد: باید روالی در استان قم دنبال شود که این استان به الگویی در بین استان‌های دیگر تبدیل شود.
امام‌جمعه قم، یادآور شد: طی ۲ سال گذشته، تمامی ارکان مذهبی و حوزوی شهر مقدس قم در کنار مجموعه مدیریت استان در مسیر خدمت‌رسانی به مردم بودند.
طی این آیین ضمن قدرانی از خدمات حدود ۲ ساله سید محمدتقی شاهچراغی، «سیدمحمدآقامیری» به‌عنوان استاندار جدید قم معارفه شد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdsf0f.yt0s96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما