کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس جامعه مدرسین:

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام قم در اولویت اقدامات عمرانی باشد

1 شهريور 1402 ساعت 11:20

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به استاندار جدید، گفت: در استان قم کارهای نیمه‌تمام زیادی وجود دارد و از مجموعه جدید مدیریت استان انتظار می‌رود در خصوص اتمام این پروژه‌ها و آغاز پروژه‌های جدید اهتمام جدی داشته باشند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار قم، با بیان اینکه تمام اقدامات انجام شده در قم باید متناسب با ویژگی‌های مذهبی این شهر باشد اضافه کرد: ورودی‌های قم و نظام شهرسازی و معماری این شهر باید با ویژگی‌های خاص جهانشهر مذهبی قم همخوانی داشته باشد.
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حدیثی از امام محمدباقر (ع) بیان داشت: همه باید از مسوولانی که به دنبال ریاست هستند دوری کرده و به دنبال مسوولان خدوم و پاکدست باشند.
آیت‌الله حسینی بوشهری ادامه داد: از حقوق مسوول در قبال مردم این است که هرچه مسوولان برای خود روا می‌دارند برای دیگران نیز روا دارند.
وی بیان داشت: استانداران اختیارات خوبی در حوزه اداری، عمرانی، سیاسی و اقتصادی دارند که می‌توانند آثار پربرکتی از خود بر جای بگذارند.
عضو شورای‌عالی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه قم از نظر عمرانی، فرهنگی، و سیاسی شرایط متفاوتی نسبت به استان‌های دیگر دارد، اضافه کرد: باید روالی در استان قم دنبال شود که این استان به الگویی در بین استان‌های دیگر تبدیل شود.
امام‌جمعه قم، یادآور شد: طی ۲ سال گذشته، تمامی ارکان مذهبی و حوزوی شهر مقدس قم در کنار مجموعه مدیریت استان در مسیر خدمت‌رسانی به مردم بودند.
طی این آیین ضمن قدرانی از خدمات حدود ۲ ساله سید محمدتقی شاهچراغی، «سیدمحمدآقامیری» به‌عنوان استاندار جدید قم معارفه شد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 13163

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/13163/اتمام-پروژه-های-نیمه-تمام-قم-اولویت-اقدامات-عمرانی-باشد

قم فوری
  https://www.qomefori.ir