تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۳۵
کد مطلب : 12977
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم خواستار ثبت سند معابر به نام شهرداری شد و گفت: در صورت متروکه شدن معبر و یا تغییر کاربری ممکن است کسانی از این شرایط سوءاستفاده کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید ابوالفضل اسماعیلی در نود و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که با حضور مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان قم برگزار شد، از تهیه لیست املاک شهرداری خبر داد و اظهار داشت: با همکاری بین دو دستگاه لیست کاملی از املاک شهرداری در اختیار مجموعه قرار گرفت.
وی با ابراز امیدواری از به‌روز شدن لیست املاک شهرداری از دهه پنجاه افزود: لیست املاک شهرداری به کمک اداره کل ثبت در اختیار شهرداری قرار گرفت و از دهه 50 موردبررسی قرارگرفته است و امیدواریم دوباره این لیست به‌روزرسانی شود تا از املاک بیت‌المال محافظت کنیم.
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم خواستار ثبت قانونی معابر به نام شهرداری شد و گفت: در قانون جدید شوارع به نام شهرداری سند نمی‌خورد که در صورت متروکه شدن معبر می‌تواند برای شهرداری مشکلات زیادی را ایجاد کند.
وی تأکید کرد: در صورت متروکه شدن معبر و یا تغییر کاربری ممکن است کسانی از این شرایط سوءاستفاده کنند و بر همین اساس باید مانند روال قبل معابر نیز به نام شهرداری باشد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfe1dy.w6d0eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما