تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۸
کد مطلب : 12323
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با تأکید بر کسب رضایت مردم در تملک و توافق با شهرداری گفت: عوارض مردم در دست شهرداری امانت بوده و بیت‌المال است و شهرداری نمی‌تواند بیت‌المال را برای زیاده‌خواهی بعضی از مالکان هزینه کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سید ابوالفضل اسماعیلی در نودمین جلسه رسمی  علنی شورای اسلامی شهر قم، توجه به بیت‌المال را در اجرای پروژه‌ها را یکی از اولویت‌ها شهرداری دانست و اظهار داشت: در تملک و توافق با مردم باید موضوعات متعددی مدنظر قرار گیرد.
وی کسب رضایت مردم را در تملک و توافق برای اجرای پروژه‌های عمرانی مطرح کرد و گفت: کسب رضایت مردم در تملک و توافق برای شهرداری از اهمیت زیادی برخوردار است، اما باید به یاد داشته باشیم که هزینه تملک و توافق از عوارض همه مردم پرداخت می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم تصریح کرد: عوارض مردم در دست شهرداری امانت بوده و بیت‌المال است و شهرداری نمی‌تواند بدون در نظر گرفتن آن هزینه‌ای خارج از عرف انجام داده و با نظر مالکان، اراضی را قیمت‌گذاری کند.
وی قیمت‌گذاری املاک را بر اساس نظرات کارشناسان دادگستری دانست و تأکید کرد: در بعضی از موارد با زیاده‌خواهی مالکان روبه‌رو هستیم و شهرداری نمی‌تواند بیت‌المال را برای زیاده‌خواهی بعضی از مالکان هزینه کرده و در این شرایط ماده ۹ می‌تواند به کمک شهرداری بیاید.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcaeen6.49nuu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما