تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب : 12934
مدیر منطقه هشت شهرداری قم، پروژه‌های شاخص منطقه در شهرک پردیسان را در سال جاری تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمدحسین علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به شاخص‌ترین پروژه‌های سال جاری در منطقه ۸ شهری قم اظهار داشت: پروژه‌های مهمی در حوزه عمرانی در بودجه سال جاری برای شهروندان دیده‌شده است.
وی از پیش‌بینی اعتبار برای اجرای یکی از لوپ های تقاطع غیرهمسطح شهید حججی خبر داد و ابراز کرد: اجرای کامل این تقاطع با اداره کل راه و شهرسازی است ولی با تدابیر انجام‌شده امسال 20 میلیارد تومان برای اجرای لوپ غربی آن که بیشتر برای تملکات بوده، پیش‌بینی‌شده است ولی اجرای نهایی با راه و شهرسازی است.
مدیر منطقه هشت شهرداری قم اضافه کرد: همچنین ادامه و تکمیل بلوار دانشگاه در پردیسان یکی از اقدامات در دست اجراست، چراکه این محور ازجمله محورهای مهم پردیسان به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه انتهای بلوار دانشگاه به بلوار امام علی(ع) متصل نیست که اجرای پروژه شامل یک کیلومتر است مطرح کرد: این پروژه با بودجه‌ای بالغ‌بر 16 میلیارد تومان در سال جاری تکمیل می‌شود.
علی‌اکبری تصریح کرد: یکی از مجموعه‌های ورزشی تفریحی مورد تأکید شهردار قم در منطقه پردیسان، اجرای مجموعه پیست‌های دوچرخه است که پروژه‌ای چشم‌نواز، بی‌نظیر و فوق‌العاده زیبایی برای قم به شمار می‌رود.
وی خاطرنشان کرد: این مجموعه دارای 12 پیست دوچرخه بوده که اجرای آن در دستور کار قرار دارد و باید فازبندی شود؛ این پروژه هزینه‌ بالایی دارد و در سال جاری عملیاتی می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdci53az.t1arp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما