تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : 12927
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم خبر داد:

كاهش صف انتظار نصب انشعاب با وجود افزایش فروش انشعاب برق در استان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در جلسه ای که با حضور مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مادر تخصصی توانیر برگزار شد، از کاهش صف انتظار نصب انشعاب برق در استان خبر داد و‌ افزود: با وجود رشد ۴۰ درصدی فروش انشعاب از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان قم( بدون احتساب درخواست‌ انشعاب اقدام ملی مسکن)صف انتظار نصب انشعاب نیز ۷۰ درصد کاهش پیدا کرده است.
كاهش صف انتظار نصب انشعاب با وجود افزایش فروش انشعاب برق در استان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم، مهندس یوسف صادقی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در این نشست، نظارت بر عملکرد واحدهای مختلف در ارائه خدمات دقیق‌ تر و سریع‌ تر به مردم را مهم ارزیابی کرد و افزود: موضوع نظارت بر عملکرد واحدها از هر طریقی که انجام شود فرصتی مناسب برای انجام کار اثربخش و خدمت‌ رسانی مطلوب به مردم میباشد.

مهندس صادقی با بیان اینکه نظام سلامت اداری و مقابله با فساد باید در مبادی اجرایی و از طریق اطمینان از وجود نظارت در واحدهای عملیاتی و ستادی جاری شود، اذعان داشت: فرآیندهای کاری در ابتدا باید از طریق مجریان فرآیند و سپس از طریق مدیران فرآیندها و‌ در نهایت از سوی مبادی نظارتی مورد پایش و ارزیابی قرار گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: نظارت باید از مبادی مرتبط با مردم از جمله نصب انشعاب، قطع و وصل، تست و بازرسی، طراحی، اجرا و عملکرد ادارات حوادث و عملیات آغاز تا در نهایت به صورت ساختاری از بروز شکایات جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از رفع برخی مشکلات از جمله کمبود کابل انشعاب که در گذشته موجب افزایش نارضایتی‌ ها بین متقاضیان بود خبر داد و افزود: با برنامه‌ ریزی‌ های صورت گرفته از بهمن ماه سال گذشته تاکنون ۱۲۰ کیلومتر کابل تهیه و ۸۰ کیلومتر کابل دیگر نیز در خط تولید می باشد و چند روز آینده آماده تحویل به متقاضیان می شود که با این تمهیدات شکایات در این بخش به صفر رسیده است.

مهندس صادقی با اشاره به اینکه در اسفندماه سال گذشته فروش انشعاب نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن سه برابر و‌ نسبت به بهمن ماه سال گذشته نیز دو برابر رشد داشته شد افزود: با وجود اینکه در سال جاری نیز متوسط فروش انشعاب از ابتدای سال تاکنون نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته، با تلاش‌های صورت گرفته صف انتظار چندین ماهه به ۲ ماه رسیده و همچنان در تلاش هستیم با برنامه ریزی هایی‌که انجام‌ شده این مدت را نیز کاهش دهیم.

وی همچنین موضوع روشنایی معابر را از مطالبات اصلی مردمی در استان دانست و عنوان کرد: در موضوع روشنایی معابر نیز با تهیه تجهیزات لازم و رصد فضای مجازی، در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات مطرح شده اقدامات لازم صورت گرفته است، همچنین لازم به ذکر است با وجود کاهش ۶۵ درصدی شکایات معابر نسبت به زمان مشابه سال گذشته، هنوز جای تلاش و برنامه ریزی برای ارتقاء عملکرد در این حوزه وجود دارد.

در پایان معاونین شرکت توزیع نیروی برق استان قم گزارش مختصری از فعالیت ماه های اخیر و مشکلات کاری ارائه کردند. جذب ۲۵ میلیارد تومان نقدینگی، جبران بخشی از بدهی های جاری و سرمایه ای از طریق درآمد ۴۰ میلیارد تومانی مزایده ها، تهیه چارت امور نواحی استان و ارزیابی شاخص محور فرآیندهای اصلی شرکت، طراحی بهره بردار محور و کنترل پروژه سیستمی، تهیه برنامه استقلال بودجه ای و مالی امور مناطق، بهبود ۳۰ درصدی شاخص کنترل پذیری اشتراکهای اداری و صنعتی و کنترل پذیری ۸۰ درصدی چاه آبهای استان، رشد ۲۰۰ درصد تعویض کابلهای مسی به آلومنیومی ترانسهای توزیع، رشد ۶۰ درصد تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار نسبت به کل سال گذشته و اجرای طرح حامیان آب و برق در ۷۰۰ مدرسه سطح استان از اقدامات شاخص این چند ماهه مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdca0on6.49nuu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما