تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 12796
مسئول سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم از ارتقای نرم‌افزاری این سامانه خبر داد و گفت: استفاده از نرم‌افزار جدید، سرعت و کیفیت پاسخگویی در سامانه 137 را ارتقا داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری امین جهانبازی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به ایجاد تغییرات در نرم‌افزار پاسخگویی سامانه 137 شهرداری قم اظهار داشت: اخیراً نرم‌افزار پاسخگویی سامانه 137 تغییر یافته و نرم‌افزار جدیدی با هدف بالا بردن سرعت و کیفیت پاسخگوی کارشناسان به شهروندان جایگزین شده است.
وی با بیان اینکه در این نرم‌افزار جدید، کارشناسان می‌توانند تماس‌های افراد پشت صف انتظار را ببینند و زمان را مدیریت کرده و بدانند چه تعداد در صف انتظار بوده تا مکالمات مدیریت و به همه سرویس ارائه شود، گفت: در گذشته نرم‌افزارها تنها امکان وصل کردن خط به کارشناسان را داشت و قادر بود مکالمات را ضبط کند و سوپروایزری باید آن را وصل می‌کرد.
مسئول سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم افزود: در نرم‌افزار جدید امکانات بهتری وجود دارد و مدت‌زمان مکالمه، تعداد پاسخ‌ها و تماس‌های ازدست‌رفته مشخص بوده و همگی ثبت و قابل‌تحلیل است که چه زمانی تماس‌ها و پشت خطی‌ها افزایش می‌یابند تا در این ساعات از کارشناسان بیشتری استفاده کرد و با مدیریت زمان می‌توان مدت انتظار را کاهش داد.
وی با تأکید بر اینکه در نرم افزار جدید، بخش  نظرسنجی افزوده‌شده و افراد می‌توانند در مورد نحوه پاسخگویی نیز نظر خود را اعلام نمایند، ابراز کرد: در این نرم‌افزار، امکان شنود همزمان مکالمات توسط کارشناسان و مسئول فنی وجود دارد و به‌صورت کنفرانسی می‌توان فضایی را برای پاسخگویی بهتر شهروندان فراهم کرد.
جهانبازی تصریح کرد: در این نرم‌افزار همچنین قابلیت‌هایی جهت راهنمایی بهتر شهروندان از طریق اتصال به مسئول فنی وجود دارد و میزان رضایتمندی را افزایش داده است.
وی با اشاره به اینکه در طراحی‌های جدید شماره تماس‌گیرنده در فرم ثبت پیام، تایپ می‌شود و پیام‌های قبلی و آدرس شهروندان نیز مشخص می‌شود که در بالا بردن سرعت پاسخگویی مؤثر است، تصریح کرد: در گام بعدی در جهت توسعه نرم‌افزار قرار است با استفاده از ربات، تعدادی از موضوعاتی که مشخص باشد و از پاسخ یکسان برخوردار هستند، پاسخ‌ها توسط ربات ارائه می‌شود تا به پاسخ‌ها سرعت ببخشیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcepf8z.jh8woi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما