تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب : 12696
سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از اکران 30 المان بیرق و 40 المان نخل در آستانه محرم در سطح شهر قم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان زیباسازی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اقدامات شهرداری در راستای آماده‌سازی شهر برای ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: المان‌های ویژه بیرق مجموعاً 30 عدد در آستانه محرم از ورودی میدان بزرگ امام خمینی(ره) تا حرم مطهر اکران خواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه کلیه المان‌های ماه محرم که در حدود 40 المان بوده مشتمل بر المان‌های نخل، بازسازی شده‌اند گفت: در آستانه محرم با تلاش یک گروه طراحی از خوزستان، این المان‌ها آماده‌سازی شده و اکران خواهد شد.
سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با بیان اینکه حدود 410 المان نوری در سطح شهر نصب‌شده است افزود: عمده این المان‌ها هوشمند است که متناسب با ایام محرم تغییر خواهند کرد و باقی نیز دستی آماده‌سازی می‌شوند.
وی با تأکید بر اینکه 30 المان پلاک نیز که 11 مورد از قدیم بوده و 19 مورد با ابعاد بزرگ‌تر آماده‌سازی شده در آستانه محرم اکران خواهد شد تصریح کرد: این المان‌ها با مدلی جدید و به‌صورت تابلو متحرک شهری و با نورپردازی در محرم اکران شده و بعد از ایام عزاداری جمع‌آوری خواهد شد.
جوادیان با اشاره به تغییر برچسب‌های المان‌های سرو و اختصاص سازه‌های شهری برای فضاسازی محرم عنوان کرد: تمام تلاش ما بر این است که فضای عمومی شهر کاملاً متناسب با ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) باشد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcd990f.yt0xn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما