تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۰۶
کد مطلب : 11665
سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از اجرای بیش از 140 پروژه حوزه زیباسازی با اعتباری بالغ‌بر 500 میلیارد ریال در سال گذشته خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری پیام جوادیان در هشتاد و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم با تشریح وظایف سازمان جدید سیما و منظر شهری اظهار داشت: وظایف سازمان سیما و منظر شهری تجمیع دو سازمان زیباسازی و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری است.
وی با بیان اینکه کلیه تبلیغات شهری، فضای سبز، سیما و منظر شهری محوطه‌های در اختیار شهرداری مانند پل‌ها، میدان‌ها و خیابان‌ها در این سازمان انجام می‌شود افزود: اما نمای شهر به کمیته زیباسازی که در معاونت شهرسازی بوده مربوط است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری در ادامه یادآور شد: بیش از 140 پروژه سیما و منظر شهری در سال گذشته در سازمان زیباسازی شهرداری انجام‌شده است.
وی خاطرنشان کرد: در کلیه مناطق هشتگانه از نقاشی دیواری تا نورپردازی به سازمان زیباسازی ارجاع داده می‌شود که در حدود 500 میلیارد ریال در سال گذشته پروژه داشتیم که 200 میلیارد ریال آن را مناطق تأمین اعتبار کرده و 300 میلیارد ریال آن از منابع داخلی شهرداری تأمین شد.
جوادیان تأکید کرد: سازمان زیباسازی هزینه زیادی داشته و با توجه به افزایش قیمت‌ها، مباحث نورپردازی و پروژه‌ها در مناطق 2،6 و 3 بیشتر بوده و مورد رضایت شهروندان بوده است.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciwqaz.t1azq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما