تاریخ انتشار :جمعه ۲۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۸
کد مطلب : 12669
مدیر منطقه پنج شهرداری قم با بیان اینکه در این منطقه 316 پرونده دارای حکم قطعی و تجدیدنظر شناسایی‌شده است، گفت: هم‌اکنون 77 پرونده در دست اقدام بوده و بررسی تعدادی نیز به اتمام رسیده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری زین‌العابدین قراچورلوی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اجرای قانون بند "ت" تبصره 6 بودجه کشور اظهار داشت: این قانون ظرفیت خوبی بعد از سال‌های بلاتکلیفی برای ساختمان‌های دارای حکم قلع بنا از کمیسیون ماده 100 و اعتراضات مردمی ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه در منطقه پنج 316 پرونده دارای حکم قطعی و تجدیدنظر شناسایی‌شده است، ابراز کرد: هم‌اکنون 77 پرونده در دست اقدام بوده و بررسی تعدادی نیز به اتمام رسیده است.
مدیر منطقه پنج شهرداری قم با بیان اقدامات در زمینه شناسایی پرونده‌ها، عنوان کرد: از آمارهای سامانه سرا و بررسی پرونده‌ها داخل بایگانی اجرای احکام برای این منظور استفاده شد که ارسال پیامک به مؤدیان، برقراری تماس تلفنی، نصب بنر در سطح منطقه، اطلاع‌رسانی از طریق مصاحبه و خبر و ارسال متون در شبکه‌های اجتماعی تاکنون صورت گرفته است.
وی از ارسال دعوت‌نامه به کلیه املاک دارای پرونده کمیسیون قابل‌رسیدگی در تبصره 6 خبر داد و گفت: تماس تلفنی به کلیه پرونده‌ها در دو مرحله و در بازده زمانی 10 روزه و ابلاغ اخطار قانونی با املاک دارای پرونده نیز صورت گرفت.
قراچورلوی یادآور شد: در این راستا استفاده از تمام ظرفیت نفرات در معاونت شهرسازی و واحد اجرای احکام منطقه برای ابلاغ و تماس به شهروندان و استفاده از عوامل شهرسازی جهت تسریع در امور رسیدگی انجام‌گرفته است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdn90f.yt0x96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما